Felles skravle 2015

Nei nå tar jeg kvelden her :) *gjesp* Sov godt jenter :D

Jeg er litt småfrustrert på mannen idag. Vi har 3 biler, han har 2. Enen er arbeidsbil og den andre er showbil(han driver med bilstereo, han har et enkelmannsforetak så han tjener penger på det) men nå har han fått et tilbud på en bil til 85 000kr som er en veteran(trur jeg) kan ikke kjøre den om vinteren. Å han vurderer å kjøpe den... Nå har han litt inkasso regninger siden han er så flink til å betale regningene sine. Blitt mye flinkere etter han ble sammen med meg da jeg prøver å passe på at de blir betalt. Vi har ikke råa til en bil til fuckings 85 000kr, vi skal jo kjøpe inn ting til det framtidige barnet hannes.... Håper det synker inn i skallen hannes fort. For jeg er ikke int i en bil nr 4 vi ikke har råa til.
Min frustrasjon idag.

TOTALT uaktuelt å kjøpe en bil for gøy om han har inkassogjeld. Bil for gøy gjør man når man har råd til det. Da skal man ikke ha inkassoregninger. Og ting til babyen er viktigere en lekebil.

Uff minner meg veldig om min mann! haha. Bilfrelst han også.. Men vetdu.. Her må du bare sette ned foten, det er snakk om prioriteringer :) Dere kan ikke kjøpe en bil dere ikke har råd til. Og baby er dyrt. Mye utstyr en trenger når det er første :)
Vi snakket om det istad, han skjønte jo poenget mitt. Han får ikke den bilen, han har ingen penger å ta av. Han kan jo ta opp lån alene, men da trur jeg at jeg pakker kofferten... Skal ta det opp i kveld eller i morgen igjen.
Han unnakylder det med at det one in lifetime greie, blæ det driter jeg i

TOTALT uaktuelt å kjøpe en bil for gøy om han har inkassogjeld. Bil for gøy gjør man når man har råd til det. Da skal man ikke ha inkassoregninger. Og ting til babyen er viktigere en lekebil.
Takk! Må bare få han til å forstå det

Vi snakket om det istad, han skjønte jo poenget mitt. Han får ikke den bilen, han har ingen penger å ta av. Han kan jo ta opp lån alene, men da trur jeg at jeg pakker kofferten... Skal ta det opp i kveld eller i morgen igjen.
Han unnakylder det med at det one in lifetime greie, blæ det driter jeg i
FÅR han lån? Om han har åpne inkassosaker?

Nei men så fort han betaler de får han det. Han betalte noen når vi tok opp lån til huset å det gikk greit.

Når de er betalt, ja.

Men det er sykt dyrt å drive på sånn da, inkassogebyrer er dyrt! Betale regniger, og ikke minst purringer, er et must. Dere taper mange tusen på at han driver på den måten der. Det er uansvarlig oppførsel. Han må ta ansvar, eller godta at du overtar all styring av regninger, og pengene hans

Jeg har ikke sjans til å holde følge med dere :p Men jeg tok en test nå jeg, jeg så streken innen 4 min! Svak, veeeldig svak men mannen så den jo! Såå spennende.

Taster på appen :)

Jeg har ikke sjans til å holde følge med dere :p Men jeg tok en test nå jeg, jeg så streken innen 4 min! Svak, veeeldig svak men mannen så den jo! Såå spennende.

Taster på appen :)
Sniker fra telefonen. WÆ Spennende altså!!!!!

Når de er betalt, ja.

Men det er sykt dyrt å drive på sånn da, inkassogebyrer er dyrt! Betale regniger, og ikke minst purringer, er et must. Dere taper mange tusen på at han driver på den måten der. Det er uansvarlig oppførsel. Han må ta ansvar, eller godta at du overtar all styring av regninger, og pengene hans
Ja vi taper penger på det, men heldigvis begynner det å minke på. Så satser på at vi er på pluss siden snart. Å overta pengene hans kommer aldri til å skje.

Back
Topp