Felles skravle 2015

Ja, men jeg vet selv at da hun var ung mistet hun 5 spirer før hun fikk barn så hun visste hvertfall godt hvordan det var!

Taster på appen :)
Men det et vondt å bli minnet på noe som skulle vært. Selv om hun vet hvordan det er. Håper dette var siste gang vi opplevde dette

Hei! Jeg håper på en 2015 baby:)
Prøvingen starter for fullt i august/sept, så håper på en sommerbaby i 2015:)

<3 starter prøving på nr 2 i aug/sept <3

upload_2014-5-27_18-55-56.png

Jeg fikk meg et lite slag i trynet i dag, en på jobben søm visste jeg var gravid men samtidig var der da jeg blødde og dro hjem kom i dag: hvordan går det med babyen? Må vel være deilig å endelig være over 12 uker! Auch...

Klem :(

Men det et vondt å bli minnet på noe som skulle vært. Selv om hun vet hvordan det er. Håper dette var siste gang vi opplevde dette
Ja, jeg må si jeg synes det tok litt ekstra i altså!

Hvordan går det med deg da? :)

Har ikke hatt så mye tid til å tenke på det.
Har alt for mye annet å gjøre om dagen.
Etter forholdene går det egentlig ganske bra.
Hadde bare vist om spiren en 6 dager, i 3 av dem hadde jeg hatt en veldig dårlig følelse.
Samtidig er det en lettelse at kroppen ryddet opp selv denne gang.

Var trist og gråt litt de første par dagene, men er veldig klar til begynne å prøve igjen nå..

sov på barnerommet som vanlig...

Jeg fikk meg et lite slag i trynet i dag, en på jobben søm visste jeg var gravid men samtidig var der da jeg blødde og dro hjem kom i dag: hvordan går det med babyen? Må vel være deilig å endelig være over 12 uker! Auch...

:(

Sove ??!!?!
Hva var nå det igjen.
Husker jeg har hørt orden, men ikke betydningen av det
dårlig med søvn på deg ? vet åssen det er, fryktelig slitsomt.
Medisinene jeg går på gjør meg til zombie. eneste jeg vil er å sove... kan ikke si jeg er super klar for å begynne på jobb igjen i morgen :/

dårlig med søvn på deg ? vet åssen det er, fryktelig slitsomt.
Medisinene jeg går på gjør meg til zombie. eneste jeg vil er å sove... kan ikke si jeg er super klar for å begynne på jobb igjen i morgen :/

Sov kanskje 2 timer i natt, og muligens så mye som 5 timer natten før

Back
Topp