Felles skravle 2015

Ja, tok alt for lang tid. Virka som hun ble sur da jeg sa jeg fikk all den hjelpa jeg trengte på et annet sykehus,og at de opererte bort eggstokken. Skulle ikke forundre meg om den legen jeg var hos ikke skrev hastegrad på henvisningen. Han skal det klages på.
Da får hun bare være sur, om hun ikke skjønte hvorfor er hun hjernedød.
Ja han må du klage på!

Vet ihvertfall hvem jeg ikke skal gå til igjen når jeg vet noe et galt. . :)

Oppdatert 07:20.

4. Lykkeliten: 1765 - i mål :D
5. Liisjja: 1713 - i mål :D

9. Kengu: 1637
10. Babyønske: 1561
13. Bina: 1492
14. Molly: 1438
15. Sara: 1245
17. Tullerusk: 1106
18. Twinkle: 1051
21. Lanterne: 812
22. MSE88: 796
23. Foreløpig litt anonym: 762
25. Huleboer: 621

Når denne dagen er over har det gått 84 % av mai. Det tilsvarer:
- 252 av 300 innlegg
- 671 av 800 innlegg
- 1426 av 1700 innlegg

Fremdeles 14 stk som er i rute for å nå 1700. Det er 5 dager igjen av mai.

*Taster på app på mobilen*
WOW så deilig å være i mål!! Jeg må prøve å klare 1500 innen i kveld :D Men det spørs når jeg kommer hjem. Skal til ei venninne i 8 tiden, å planlegge litt, men tror ikke det tar lengre tid enn til kl.21.

Nå er jeg METT. Har netopp spist mexicansk tomatsuppe med rømme, ost, mais, pølser og tortillachips med hvitløksbrød til!! Mm. <3

WOW så deilig å være i mål!! Jeg må prøve å klare 1500 innen i kveld :D Men det spørs når jeg kommer hjem. Skal til ei venninne i 8 tiden, å planlegge litt, men tror ikke det tar lengre tid enn til kl.21.

Sånn etter 21 kan jeg sikkert skravle litt

Nå er jeg METT. Har netopp spist mexicansk tomatsuppe med rømme, ost, mais, pølser og tortillachips med hvitløksbrød til!! Mm. <3

Vi hadde latmannsmiddag. Frossen pizza. Det er ikke egentlig godt. Men vi har kokepåbud på vann som må renne seg rent først, jeg orker ikke å lage mat da.

Det hørtes utrolig godt ut.
Her fikk jeg hjemmelagde fiskeburgere med potet og raspet gulerot til. Godt, enkelt og sunt.

Her kom min mor med middag til meg og mini. Hun synes nok fryktelig synd på meg om dagen. Kom med roser masse god mat. Snille mammaen min <3

Så snill hun er. Godt å ha slike folk rundt seg når ting er litt vanskelig.
Ja hun har vært veldig god å ha i det siste. Støttet meg veldig. Også er det mye enklere å prate med henne enn mannen, for han vil jo ikke høre om blod og gørr :p hehe. Pingle:p

Ja hun har vært veldig god å ha i det siste. Støttet meg veldig. Også er det mye enklere å prate med henne enn mannen, for han vil jo ikke høre om blod og gørr :p hehe. Pingle:p
Så bra. Godt å høre. Dumt ikke mannen vil høre da. Men de mannfolka er ikke bare enkle;)

Her kom min mor med middag til meg og mini. Hun synes nok fryktelig synd på meg om dagen. Kom med roser masse god mat. Snille mammaen min <3
Snille mammaen din <3 Godt du har folk rundt deg som passer på deg <3

Nei han takler ikke å høre om sånt. Han får helt noia. Da må jeg jo snakke med noen som ikke synes det er ekkelt :p
Ja viktig å snakke om det i vertfall!!! Å ikke gå å dvele på det alene!

Det går jo over. Det gjør jo det. På en måte. Blir lettere.

Men godt å ha noen å snakke med, og som kommer med hjelp

Back
Topp