Felles skravle 2015

Det høres ut som noe for deg! Ønsker du en lederstilling der du jobber?

Jeg kunne godt tenke meg en mellom leder/leder stilling etterhvert, ja...
Jeg jobber innen offentlig administrasjon, men er ikke utdannet innen det (er egentlig data nerd :P ).
Noe av grunnen til jeg søker er jeg ønsker utdannelse innen det jeg gjør

Jeg har vel over 50 % risiko eller noe sånt jeg da, lurer på om jeg leste at jeg har opptil 75 % risiko.... Dessverre. Men håper jo jeg og.

Da er det kanskje 50% sjanse for at du slipper og :D

Det er jo veldig KJEKT å skravle med deg. Evt premier er ren bonus

Enig. Jeg trenger ikke å skravle i kveld sånn sett, for jeg er i "mål" (altså, jeg har så få innlegg igjen at de kommer av seg selv uten skravling).

Så dette er bonus-skravling siden det ikke ble kjærestekveld. :)

Vi får vel kanskje heller vente og se da. Jeg vil bare bestemme at det skal bli sånn.

Vel, jeg HAR to skouleunder om litt over tre år. Jeg håper å ha en i bhg også.

Om jeg blir å studere, det får vi se på, pr i dag har jeg ikke lyst.

Enig. Jeg trenger ikke å skravle i kveld sånn sett, for jeg er i "mål" (altså, jeg har så få innlegg igjen at de kommer av seg selv uten skravling).

Så dette er bonus-skravling siden det ikke ble kjærestekveld. :)

Jeg trenger heller ikke, for jeg har ikke sjangs uansnett.

Da er det kanskje 50% sjanse for at du slipper og :D

Kanskje, men det er noen som får det uansett hver gang, og jeg er litt bekymret for at jeg er i den gruppen når jeg ser på familien min... :p

Men det er ingen krise, det er verdt det til slutt har jeg hørt. ;)

Og 80 % av gravide blir jo kvalme, så kvalme er vanlig uansett. Vi får se. Kan jo håpe jeg slipper hyperemesis, men det viktigste for meg er bare at jeg får en levende spire. :)

Jeg jobber innen offentlig administrasjon, men er ikke utdannet innen det (er egentlig data nerd :p ).

spennende det.

Vel, jeg HAR to skouleunder om litt over tre år. Jeg håper å ha en i bhg også.

Om jeg blir å studere, det får vi se på, pr i dag har jeg ikke lyst.

Åja, neimen da venter vi å se om du får lyst til å studere, eller om disse overraskelses-tvillingene dine dukker opp.

Jeg jobber innen offentlig administrasjon, men er ikke utdannet innen det (er egentlig data nerd :p ).

Spennende utdannelse og mål om lederstilling på sikt.

Men nå må jeg finne sengen. Er virkelig trøtt nå! Riktig god natt alle sammen!

Kanskje, men det er noen som får det uansett hver gang, og jeg er litt bekymret for at jeg er i den gruppen når jeg ser på familien min... :p

Men det er ingen krise, det er verdt det til slutt har jeg hørt. ;)

Og 80 % av gravide blir jo kvalme, så kvalme er vanlig uansett. Vi får se. Kan jo håpe jeg slipper hyperemesis, men det viktigste for meg er bare at jeg får en levende spire. :)

Spire er viktigst.

Jeg kjenner ei som får hyperemisis hver gang. tidlig.

som mister, gang på gang, etter noen uker med spy.

Hun blir lett gravid, men beholder ikke like lett. Og altså hyperemisis hver gang. Jeg aner ikke hvor mange ganger hun har vært gravid, men hun har tre unger. Utsatt seg for det igjen og igjen. Fordi unger er så mye verd, så fantnastisk å få.

Jeg trenger heller ikke, for jeg har ikke sjangs uansnett.

Haha.. Vi får se da. Hva skal du Kr. Himmelfartshelgen? Om du skravler da så kan du jo plutselig få mange innlegg, + i kveld.

Åja, neimen da venter vi å se om du får lyst til å studere, eller om disse overraskelses-tvillingene dine dukker opp.

tvillingene ja, det var de da... pergotvilliger??

altså, greia er at jeg trives med jobben min, og har studert mye. Jeg er ikke helt inspirert til å studere mer. Gjør det kanskje, men ikke denne høsten. Kanskje senere

tvillingene ja, det var de da... pergotvilliger??

altså, greia er at jeg trives med jobben min, og har studert mye. Jeg er ikke helt inspirert til å studere mer. Gjør det kanskje, men ikke denne høsten. Kanskje senere

Blir litt rart med overraskelses pergo-tvillinger om noen år? Var det ikke først Bonusen og så bonus-overraskelse-tvillinger?

Ja. Særlig sommermånedene.

ungner, husarbeid, hobby og mann. Det tar tid hele året. Sommer er sommer, men vår er mye så og spire og potte om (driver mye med det nå også) Høst er tid for en del ting det også, og så er det juleforberedelsenen....

Men hey, vi kan skravle om det også.

Spire er viktigst.

Jeg kjenner ei som får hyperemisis hver gang. tidlig.

som mister, gang på gang, etter noen uker med spy.

Hun blir lett gravid, men beholder ikke like lett. Og altså hyperemisis hver gang. Jeg aner ikke hvor mange ganger hun har vært gravid, men hun har tre unger. Utsatt seg for det igjen og igjen. Fordi unger er så mye verd, så fantnastisk å få.

Hmm.. Skremmende tanke. Jeg håper virkelig ikke jeg opplever det flere ganger, for jeg sa jo flere ganger i spy-perioden at vi aldri skulle få mer enn ett barn. :confused: (Altså: Miste etter spy-uker).

Back
Topp