Ikke min heller, her lager de baccalao.. Æsj
Uff, ikke noe glad i det heller.
Hun er ferdig med det nå.
Hvilken kanal ser du på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir så irritert på de der kreftgreiene som går på fb om dage, tror man virkelig at et hjerte på veggen ++ hjelper mot kreft. Arg.
Posta en status om det jeg.
Du får ha på deg et sexy kostyme så får du fart på hanTror jeg trenger det uansett...
Og deretter fortsatt ha ham i humør til å legge seg sammen med meg.
Tv3 hellstrømUff, ikke noe glad i det heller.
Hun er ferdig med det nå.
Hvilken kanal ser du på?
Er spent på hvor mye bedre (eller værre) det er.
Liker ikkeHer lager de.... dårlig humør.
Jeg og ser det. Spennende å se på.Tv3 hellstrøm
Du får ha på deg et sexy kostyme så får du fart på han![]()
Liker ikke
Ja det er jo sant. Har jeg ikke tenkt på..avhenger i stor grad av hvor god du er med gelatin. Om du får klumper eller tråder.... not really good...
Var det jeg gjorde.Svar på slike statuser med kontor til kreftforeninga?
Følger egentlig ikke med, er på besøk til et vennepar og sitter her(litt uforskammetJeg og ser det. Spennende å se på.
Ja det er jo sant. Har jeg ikke tenkt på..
Må lokke han på et lurt visNaken under dyna funker om jeg bare får ham med meg på soverommet.
Var det jeg gjorde.
Hehe. Da så. Syns d er spennende jeg ihvertfall.Følger egentlig ikke med, er på besøk til et vennepar og sitter her(litt uforskammet) kjenner de godt da
Må lokke han på et lurt vis
Hehe. Pleier egentlig gå bra. Mangen klager over at det er så vanskelig å lage dronning maud (pga d blir så fort slintrer osv). Men det syns ikke jeg er noe problem. Laget dronning maud til 70 personer i bryllupet vår. Ikke noe problemDet er DERFOR jeg ikke orker lage gele fra grunne. Jeg og gelatin er ikke bestevenner.
"Beste pizzan jeg har smakt i dette huset" den var ikke så god med andre ordHehe. Da så. Syns d er spennende jeg ihvertfall.