Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, du burde jo egentlig ha gjort d. Du får høre med de.Ja synes jo jeg burde fått den nå i grunn
Har gjort detJa, du burde jo egentlig ha gjort d. Du får høre med de.
Hihi. Jordbærgele med jordbær i er sååå godt. Jeg som akkurat spiste opp de siste bærene da...Åååååå....
Jeg har 4 gelepakker i skapet.
Bare synd de tar så lang tid på å stivne.
Nå fikk jeg lyst på jordbær gele med jordbær oppi og en hvit sjokoladesaus..
Ser ikke det som noe utfordning nå neiDu når det lett.
Ja, du burde jo egentlig ha gjort d. Du får høre med de.
Hihi. Jordbærgele med jordbær i er sååå godt. Jeg som akkurat spiste opp de siste bærene da...
Fin kombinasjonGele og fotball
Ser ikke det som noe utfordning nå nei
Så lenge de spiller mot RBK kan de tapeJeg har vært veldig opptatt til tider, men resten av kvelden er viet sofakroken. til jeg skal få med meg mannen til sengs. Da er det greit om Brann ikke taper....
Får ikke mindre lyst på gele når en snakker om d heller daDet smaker godt det ja! mmm
Ja enig i det.Definitivt. Jeg har jo fått veska mi. Fra London. Da burde det meste annet også kommet frem.
Så lenge de spiller mot RBK kan de tape![]()
Eng leder 3-1, for en fin kveld
Nei bringebærgele er bedreHihi. Jordbærgele med jordbær i er sååå godt. Jeg som akkurat spiste opp de siste bærene da...
Enga er blæææ!De spiller mot enga av alle kvalme lag. Og jeg måååååå få mannen til sengs, vi prøver liksom å lage baby!!!
Nei bringebærgele er bedre![]()
Jeg like det meste av gele jeg. Har noen pakker i kjøleskapet. Så spørs om det ikke blir gele på meg imorgenNei bringebærgele er bedre![]()