Felles skravle 2015

litt fraværende. mannen har fått boksen til å funke.

Så lenge det er til å leve med, kan man utsette.

Vi skulle ta kjøkkenet der vi bodde før. Flyttet ut etter.... 4-5 år? Urørt kjøkken

Vi MÅ ta badet, VIL ta stua og kjøkkenet her. Bodd her to år, går så fint så...
Alle rom er pusset opp de siste årene nå utenom kjøkken og det kommer vi til å ta så fort vi får råd. Jeg er såpass glad i å lage mat og trenger mer benkplass. Kjøkkenet er fra byggeåret 1985, så det trengs. Har kun vært en eier, så de har tatt godt vare på huset sitt.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Alle rom er pusset opp de siste årene nå utenom kjøkken og det kommer vi til å ta så fort vi får råd. Jeg er såpass glad i å lage mat og trenger mer benkplass. Kjøkkenet er fra byggeåret 1985, så det trengs. Har kun vært en eier, så de har tatt godt vare på huset sitt.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Bra de har tatt vare på huset :) benkeplass er et must.

Bra de har tatt vare på huset :) benkeplass er et must.
Uten tvil! Jeg ønsker meg større kjøkken enn det jeg har i dag og kommer til et mindre. Så vi river veggen og bygger kjøkken på motsatt vegg og hjørne, blir nok kjempe fint :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Dette huset er eldre.

Her er kjøkkenet tatt, men ikke i en stil jeg liker. Jeg tenker meg det meget annerledes om jeg får tatt det en gang

Back
Topp