Skjønner![]()
Er ikke like aktiv hele året da, jeg har mest aktiv i januar og september, oktober , november og desember.. I år er jeg lit tlei hele forumet faktisk, så jeg har nesten ikke vært der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner![]()
Håper det, så et hun hadde laget til noen andre og de var helt nydelig.Fin gave og få da![]()
Å da diskuterer dere og deler erfaringer osv?Er ikke like aktiv hele året da, jeg har mest aktiv i januar og september, oktober , november og desember.. I år er jeg lit tlei hele forumet faktisk, så jeg har nesten ikke vært der
Det er sant.Håper det, så et hun hadde laget til noen andre og de var helt nydelig.
Godt minne og ha når hun har mistet mannen sin tenker jeg.
Ja og deler tips om smarte kjøp, butikker å handle i,oppskrifter på julemat og julegodt+++Å da diskuterer dere og deler erfaringer osv?
Jaja, ikke dumt det da. Fort å stå fast på hva en skal kjøpe og hvilke oppskrifter som er best osv.Ja og deler tips om smarte kjøp, butikker å handle i,oppskrifter på julemat og julegodt+++
God natt frøkenNei nå er det kvelden her. Jeg er trøtt, mannen er trøtt. Så god natt alle dere fine. Sov godt.
Nei nå er det kvelden her. Jeg er trøtt, mannen er trøtt. Så god natt alle dere fine. Sov godt.
Ja og deler tips om smarte kjøp, butikker å handle i,oppskrifter på julemat og julegodt+++
Nei å det skjønner jeg , man er forskjelligikke dumt, men ikke enda for min del
He he, derfor du ble så stille plutselig.litt fraværende. mannen har fått boksen til å funke.
Alle rom er pusset opp de siste årene nå utenom kjøkken og det kommer vi til å ta så fort vi får råd. Jeg er såpass glad i å lage mat og trenger mer benkplass. Kjøkkenet er fra byggeåret 1985, så det trengs. Har kun vært en eier, så de har tatt godt vare på huset sitt.Så lenge det er til å leve med, kan man utsette.
Vi skulle ta kjøkkenet der vi bodde før. Flyttet ut etter.... 4-5 år? Urørt kjøkken
Vi MÅ ta badet, VIL ta stua og kjøkkenet her. Bodd her to år, går så fint så...
Bra de har tatt vare på husetAlle rom er pusset opp de siste årene nå utenom kjøkken og det kommer vi til å ta så fort vi får råd. Jeg er såpass glad i å lage mat og trenger mer benkplass. Kjøkkenet er fra byggeåret 1985, så det trengs. Har kun vært en eier, så de har tatt godt vare på huset sitt.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Kjører forbi H og inn bak S kirke og litt til... Da kommer du til V.Hmmm..
15 minutter, ut av fylket, V da må jeg faktisk tenke meg om..
Uten tvil! Jeg ønsker meg større kjøkken enn det jeg har i dag og kommer til et mindre. Så vi river veggen og bygger kjøkken på motsatt vegg og hjørne, blir nok kjempe fintBra de har tatt vare på husetbenkeplass er et must.
He he, derfor du ble så stille plutselig.
Alle rom er pusset opp de siste årene nå utenom kjøkken og det kommer vi til å ta så fort vi får råd. Jeg er såpass glad i å lage mat og trenger mer benkplass. Kjøkkenet er fra byggeåret 1985, så det trengs. Har kun vært en eier, så de har tatt godt vare på huset sitt.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤