Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fort gjort det daHaha![]()
Ja. Men de har jo alt mulig.
Og hun har bursdag et par mnd etter jul også
Hey, de får ønske seg spill.
Mario, så kan jeg spille med dem?
Nei litt tidlig det da
Men skulle ha begynt å handlet til familen så slipper man å stresse nerme jul. Blir vell ikke noe handling før etter september![]()
Ja stemmer detHehe. Du må jo huske på at du er vel rimelig stor i desember så![]()
Så stilig det varVet ikke om noen husker, men jeg begynte å male en kjøpmannsdisk. Ble ferdig i dagogså fikk jeg(les; mannen) hengt opp vinduet jeg har ordnet til speil.
Vis vedlegget 62637
Jeg elsker jul, handler gaver hele året.Nei litt tidlig det da
Men skulle ha begynt å handlet til familen så slipper man å stresse nerme jul. Blir vell ikke noe handling før etter september![]()
Du må nok dJa stemmer detmå begynne i høst da
For nærme jul å masse gale folk på sentrene, må begynne i høst jeg i år. Lei av gale folknovember, tenker jeg.
Er litt i siste liten jeg. Begynner bra, men så blir det alltid stress til slutt allikevel.Jeg elske rjul, handler gaver hele året.
TakkSå stilig det var![]()
koselig og fint!Vet ikke om noen husker, men jeg begynte å male en kjøpmannsdisk. Ble ferdig i dagogså fikk jeg(les; mannen) hengt opp vinduet jeg har ordnet til speil.
Vis vedlegget 62637
Da er jeg ferdig. Skal være ferdig til 1.november jeg, i fjor ble jeg ikke det pga alt som skjedde men de andre årene har jeg vært frdig.november, tenker jeg.
Elsker jul, hater å handle gaverJeg elsker jul, handler gaver hele året.
Er litt i siste liten jeg. Begynner bra, men så blir det alltid stress til slutt allikevel.
For nærme jul å masse gale folk på sentrene, må begynne i høst jeg i år. Lei av gale folk
Elsker jul, hater å handle gaver
Takkkoselig og fint!
Ja, men jeg er dårlig på å begynne tidlig. PLANLEGGE det, men ikke gjennomføre det.
Handler noe på nett da.
Fint ble detVet ikke om noen husker, men jeg begynte å male en kjøpmannsdisk. Ble ferdig i dagogså fikk jeg(les; mannen) hengt opp vinduet jeg har ordnet til speil.
Vis vedlegget 62637