Kan aldri være for tidlig ute med julegaverLitt tidlig ut med julegave han da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan aldri være for tidlig ute med julegaverLitt tidlig ut med julegave han da
Tror nok ikke vi starter med en gang, måspare opp litt penger førsteller kanskje vi selger for en god pris, så får vi råd med en gang
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Litt tidlig ut med julegave han da
Vi hadde heller ikke før poden var noen år, så ikke vitsen. Tror han fikk da han var 5 år.vi (les jeg) har holdt litt igjen...men nå syntes mannen det var på tide.
Hinsides... jeg meer, en mnd før han har bursdag, tre mnd før guttungenn, vi har snakket om julegave. Men eida.... mai
Mario som er så gøy, hadde vi hatt det hadde vi nok spilt.Ser ikke for meg meg og mannen spille mario sammen altså. Prøver, men nei, bildet virker ikke troverdig. Meg og min bror spilte mario sammen for 20 år siden...
Kan aldri være for tidlig ute med julegaver![]()
Det hadde vært gøyTror nok ikke vi starter med en gang, måspare opp litt penger førsteller kanskje vi selger for en god pris, så får vi råd med en gang
![]()
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Sant nok, får finne på noe annet til jul daJo, når man pakker dem opp i mai, er det ingen som tenker på det som julegave.
Vi hadde heller ikke før poden var noen år, så ikke vitsen. Tror han fikk da han var 5 år.
Skulle sikkert ha bynt nåKan aldri være for tidlig ute med julegaver![]()
Mario som er så gøy, hadde vi hatt det hadde vi nok spilt.
Men her går det ikke i spill, men HBO Nordic, netflix og viaplay
Skulle sikkert ha bynt nå![]()
Sant nok, får finne på noe annet til jul da
Nei litt tidlig det daJa, men ikke GI dem nå...
Vi ha en julegave allerede, tror jeg. eller husker jeg feil, var det i fjor? mulig vi ikke har.
Haha. Da hadde ihvertfall jeg glemt at jeg hadde kjøpt alleredeSkulle sikkert ha bynt nå![]()
HahaHaha. Da hadde ihvertfall jeg glemt at jeg hadde kjøpt allerede![]()
Det har jegSkulle sikkert ha bynt nå![]()
Nei da, bare ha lister det.Haha. Da hadde ihvertfall jeg glemt at jeg hadde kjøpt allerede![]()
Hehe. Du må jo huske på at du er vel rimelig stor i desember såNei litt tidlig det da
Men skulle ha begynt å handlet til familen så slipper man å stresse nerme jul. Blir vell ikke noe handling før etter september![]()
Kanskje jeg skal begynne til høsten...Nei da, bare ha lister det.