Felles skravle 2015

Om noen lurer, ja jeg våknet tidlig... Og min datter og jeg er enige om at det er ikke natt. (Mamma, jeg ser det er lys ute, det er morgen) det er bare ikke helt tid for å stå opp. Jeg våknet 5.05, hun 5.30

fra app
Det var tidlig ja, men om hun bruker det argumentet så har ikke hun noen netter i sommer

God morgen, her er det 18 grader og sol med fønvind(varm vind) :D skal prøve å støvsuge og vaske stuen idag..

Du er nå søt da!

Summe seg må hun få lov til, deretter flytter vi alle mann

fra app

Ja, hun må absolutt summe seg først. Jeg ble bare litt ivrig fordi jeg ble så sint. Jeg synes det er så utrolig dårlig gjort at anonym opplever dette på nytt.

Last edited:
Skal dere kjøpe hus? :)
Vi har veldig lyst til det, så får vi se hva det blir til. Vi har god tid. Vil bo i hus innen førstemann er 2 år og den som er på vei er 6 mnd... Altså neste sommer :D vurderer å kjøpe oppussingsobjekt, siden vi klarer så mye selv og vet hva det innebærer, men det er bare om vi får det til under takst. Jeg skal ikke drive å pusse opp i ett pr eller mer for å si det sånn. Vi kommer absolutt til å sette inn folk på mye av det. Jeg vet bare ikke hvor mye materialer og arbeidskraft man får for 400.000? Materialene får vi gode prosenter på uten ekstra påslag.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Vi har veldig lyst til det, så får vi se hva det blir til. Vi har god tid. Vil bo i hus innen førstemann er 2 år og den som er på vei er 6 mnd... Altså neste sommer :D vurderer å kjøpe oppussingsobjekt, siden vi klarer så mye selv og vet hva det innebærer, men det er bare om vi får det til under takst. Jeg skal ikke drive å pusse opp i ett pr eller mer for å si det sånn. Vi kommer absolutt til å sette inn folk på mye av det. Jeg vet bare ikke hvor mye materialer og arbeidskraft man får for 400.000? Materialene får vi gode prosenter på uten ekstra påslag.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Skjønner ;)
Man får jo en del for 400.000 men så kommer det ann på hva dere skal pusse opp. Bad blir fort 150. Her tok snekkerne 450+moms i timen. Men det er sikkert dyrere der du bor. Greit å ha prosenter på material. Det som er dyrest er lister :o teit.. Vi tok smartpanel på veggene, ikke så dyrt og fint :)

Skjønner ;)
Man får jo en del for 400.000 men så kommer det ann på hva dere skal pusse opp. Bad blir fort 150. Her tok snekkerne 450+moms i timen. Men det er sikkert dyrere der du bor. Greit å ha prosenter på material. Det som er dyrest er lister :o teit.. Vi tok smartpanel på veggene, ikke så dyrt og fint :)
Bestekammeraten min er tømmer og tar hvertfall ikke noe mer i timen enn det om han jobber for oss. Han er selvstendig og sagt seg villig til å ta jobben. Vi kommer absolutt til å velge smarte, fine og rimelige løsninger, og bad må vi nok regne med at vi må ta. Den ene vi skal se på i dag har nyere tak, så det "sparer" vi 150 000 på.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Bestekammeraten min er tømmer og tar hvertfall ikke noe mer i timen enn det om han jobber for oss. Han er selvstendig og sagt seg villig til å ta jobben. Vi kommer absolutt til å velge smarte, fine og rimelige løsninger, og bad må vi nok regne med at vi må ta. Den ene vi skal se på i dag har nyere tak, så det "sparer" vi 150 000 på.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Så flott å ha en sånn kompis :)
Greit med nyere tak. Hvor mye tenker dere å bruke på hus? Ikke oppussingen

Så flott å ha en sånn kompis :)
Greit med nyere tak. Hvor mye tenker dere å bruke på hus? Ikke oppussingen
Det med nyere tak ligger ute til 2 790 000, så der er det ikke aktuelt å betale mer enn 2,6! Men da kan det være at vi må vente med å pusse opp noen rom.
Jeg vil helst ikke gi mer enn 2,4... Da kunne vi pusset opp alt med en gang.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Jeg vil og pusse opp når vi endelig får kjøpt noe. Vi har og veldig mye hjelp og veldig mye hjelp til gode! Også får man det jo akkurat som man vil :)

Taster på appen :)

Det med nyere tak ligger ute til 2 790 000, så der er det ikke aktuelt å betale mer enn 2,6!
Jeg vil helst ikke gi mer enn 2,4...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Oi, dyrt :p er jo egentlig ikke dyrt viss man tenker hvor høyt det ligger idag.
Håper dere får det til det :)

Jeg vil og pusse opp når vi endelig får kjøpt noe. Vi har og veldig mye hjelp og veldig mye hjelp til gode! Også får man det jo akkurat som man vil :)

Taster på appen :)
Jeg hater å pusse opp og har ikke noen egentlig til å hjelpe, men liker at jeg får det slik jeg liker å ha det :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Oi, dyrt :p er jo egentlig ikke dyrt viss man tenker hvor høyt det ligger idag.
Håper dere får det til det :)
Ja, det er mye penger.. Vi får jo bare se hvordan det går :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Sitter på skolen og dingler. Førskole. Vi får lov å gå hjem, men min ville at jeg skulle bli her, så jeg sitter i gangen og venter

fra app

Oppdatert 11:05.

6. Lykkeliten: 1543
7. Liisjja: 1430
8. Bina: 1386
9. Molly: 1367
10. Kengu: 1362
13. Babyønske: 1264
15. Tullerusk: 1048
17. Sara: 934
19. Twinkle: 869
21. MSE88: 707
22. Foreløpig litt anonym: 663
23. Lanterne: 642
24. Huleboer: 569

Når denne dagen er over har det gått 71 % av måneden. Det tilsvarer:
- 213 av 300 innlegg
- 568 av 800 innlegg
- 1206 av 1700 innlegg

*Taster på app på mobilen*

Oppdatert 11:05.

6. Lykkeliten: 1543
7. Liisjja: 1430
8. Bina: 1386
9. Molly: 1367
10. Kengu: 1362
13. Babyønske: 1264
15. Tullerusk: 1048
17. Sara: 934
19. Twinkle: 869
21. MSE88: 707
22. Foreløpig litt anonym: 663
23. Lanterne: 642
24. Huleboer: 569

Når denne dagen er over har det gått 71 % av måneden. Det tilsvarer:
- 213 av 300 innlegg
- 568 av 800 innlegg
- 1206 av 1700 innlegg

*Taster på app på mobilen*
Jeg er hvertfall innafor til å klare 800.... Hm...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Sitter på skolen og dingler. Førskole. Vi får lov å gå hjem, men min ville at jeg skulle bli her, så jeg sitter i gangen og venter

fra app
Hihi, Sara sitter på gangen! :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Back
Topp