Felles skravle 2015

hun er fersk, det er en overgang.

De første nettene sov mannen på gulvet i gangen sammen med hunden vår. som var 7 år gammel, og ikke fremmed, men usikker da "sjefen" overlot henne til en ny "sjef".

Jeg var nygravid og hormonell og bikkja brydde seg ikke om meg.... jadda...
Ja vet det er en overgang, jeg bare ble så frustrert igår :/ 5 min etterpå ble hun stille å sov til kl 4 før vi måtte på en tissetur :)

Noen her som har vært i Nice før?

Taster på appen :)

Ja vet det er en overgang, jeg bare ble så frustrert igår :/ 5 min etterpå ble hun stille å sov til kl 4 før vi måtte på en tissetur :)
Helt forståelig å bli lei!

fra app

Når man snakker med en venninne og hun spør hva du ville kalt barnet ditt og du sier et navn og det smeller, stakkars barn. Tror folk må lære seg at alle har forskjellig smak :p jeg liker utenlandske navn, hun norrøne så såklart liker vi ikke sammen navn! Haha, jeg ble litt oppgitt :p

Når man snakker med en venninne og hun spør hva du ville kalt barnet ditt og du sier et navn og det smeller, stakkars barn. Tror folk må lære seg at alle har forskjellig smak :p jeg liker utenlandske navn, hun norrøne så såklart liker vi ikke sammen navn! Haha, jeg ble litt oppgitt :p

Er glad ikke alle liker det samme, vært kjedelig om hele værden skulle hett feks. ola og trine :p

Er glad ikke alle liker det samme, vært kjedelig om hele værden skulle hett feks. ola og trine :p
Jaa, det er jo det som gjør alle forskjellige :)

Oppdatert 09:15.

6. Lykkeliten: 1488
7. Liisjja: 1371
8. Molly: 1343
9. Bina: 1339
10. Kengu: 1305
12. Babyønske: 1231
15. Tullerusk: 1012
17. Sara: 888
19. Twinkle: 837
21. MSE88: 677
22. Foreløpig litt anonym: 632
23. Lanterne: 607
24. Huleboer: 551

Når denne dagen er over har det gått 68 % av måneden. Det tilsvarer:
- 203 av 300 innlegg
- 542 av 800 innlegg
- 1152 av 1700 innlegg

* Taster på app på mobilen *

Har en ulende valp ved siden av meg her(jeg ligger i sengen, valpen i buret sitt) hun har sovet nesten i hele dag, men når vi skal legge oss da skal hun ikke sove. Aller helst har hun sett for seg å ligge opp trynet vårt, da hadde hun blitt fornøyd. Hele dagene ligger hun på stuagulvet å snorker og vi i sofaen, ingen problem. Men når vi legger oss i sengen og hu i biret rett ved siden av, da blir det sutring... Kjenner jeg har lyst til å grine, har ingen grunn til det. Teite hormoner...
Huff, husker den første tiden. Kan være litt frustrasjon ute å går da altså;) Men det går seg til;)

Husker dere den stellevesken jeg vant 1. april etter mars-skravlingen?

Vel den har det vært mye tull med.
Først glemte de å sende dem (takk Tamara for flott innsats med å purre på dem).
Så ble den sent som om jeg hadde kjøpt den selv og måtte fortolle den (takk til den hyggelige damen på kundestøtten på posten som forklarte meg hva jeg skulle gjøre for å bevise at jeg hadde vunnet den)

Og ironisk nok kom den i dag av alle dager.

Når jeg åpnet den var den i "feil" farge,
Det vil si ikke den fargen som var på premien i konkurransen, men den var den fargen jeg hadde mest lyst på :)

Husker dere den stellevesken jeg vant 1. april etter mars-skravlingen?

Vel den har det vært mye tull med.
Først glemte de å sende dem (takk Tamara for flott innsats med å purre på dem).
Så ble den sent som om jeg hadde kjøpt den selv og måtte fortolle den (takk til den hyggelige damen på kundestøtten på posten som forklarte meg hva jeg skulle gjøre for å bevise at jeg hadde vunnet den)

Og ironisk nok kom den i dag av alle dager.

Når jeg åpnet den var den i "feil" farge,
Det vil si ikke den fargen som var på premien i konkurransen, men den var den fargen jeg hadde mest lyst på :)

Det eneste positive var feil farge da. Huff.

Synes virkelig du skulle holde deg på januar. Er det helt sikkert at det er game over? :(

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp