Jeg er helt enig. Får vel bare kjøpe inn litt mer hvetemel, selv om dette knallharde, grove brødet er fantastisk på ett vis. Man trenger for eksempel kun en skive til lunsj, og man er mett i timesvisSer den, men bare grovt blir veldig tungt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt enig. Får vel bare kjøpe inn litt mer hvetemel, selv om dette knallharde, grove brødet er fantastisk på ett vis. Man trenger for eksempel kun en skive til lunsj, og man er mett i timesvisSer den, men bare grovt blir veldig tungt.
Vi får seDa var det ikke like spennende lenger. Eller, for alt vi vet, kan det hende Liisjja bærer på en som har dårlig tid.
Kanskje vi før samtidigVi får se![]()
Hadde vært artig detKanskje vi før samtidig
Sent from my iPad using BV Forum
God nattNei, nå må jeg komme meg i seng! God natt, damer!
Kanskje jeg sniker litt på mobilen fra sengen![]()
Har en ulende valp ved siden av meg her(jeg ligger i sengen, valpen i buret sitt) hun har sovet nesten i hele dag, men når vi skal legge oss da skal hun ikke sove. Aller helst har hun sett for seg å ligge opp trynet vårt, da hadde hun blitt fornøyd. Hele dagene ligger hun på stuagulvet å snorker og vi i sofaen, ingen problem. Men når vi legger oss i sengen og hu i biret rett ved siden av, da blir det sutring... Kjenner jeg har lyst til å grine, har ingen grunn til det. Teite hormoner...
Det fikk jeg ikke til..Sov godt![]()
De går det dårlig med for tiden jaSamme herher er det brann kamp som står på, men går ikkje så bra med di
Det er gøy!Ser på BBT.
He he herligVet ikke hvem som er mest fornøyd med vifta på rommet, jeg eller pusHan har liggi mot vifta med ansiktet og kost seg i over 1 time.
Taster på appen![]()
Takk ❤Sov godt, håper øyet er bedre i morgen
HerligDa har jeg endelig fått meg ticker
Hva syns dere om den?
Sov godtNei, nå må jeg komme meg i seng! God natt, damer!
Kanskje jeg sniker litt på mobilen fra sengen![]()
Ja!! Kjedelig:/De går det dårlig med for tiden ja
God morgenGod morgen alle sammen.
Jeg heier ikke på de, men bestevenninna mi gjør. Hun synes ikke det er så gøy neiJa!! Kjedelig:/
Sent from my iPhone using BV Forum