Felles skravle 2015

Ser den, men bare grovt blir veldig tungt.
Jeg er helt enig. Får vel bare kjøpe inn litt mer hvetemel, selv om dette knallharde, grove brødet er fantastisk på ett vis. Man trenger for eksempel kun en skive til lunsj, og man er mett i timesvis :P

Har en ulende valp ved siden av meg her(jeg ligger i sengen, valpen i buret sitt) hun har sovet nesten i hele dag, men når vi skal legge oss da skal hun ikke sove. Aller helst har hun sett for seg å ligge opp trynet vårt, da hadde hun blitt fornøyd. Hele dagene ligger hun på stuagulvet å snorker og vi i sofaen, ingen problem. Men når vi legger oss i sengen og hu i biret rett ved siden av, da blir det sutring... Kjenner jeg har lyst til å grine, har ingen grunn til det. Teite hormoner...

Nei, nå må jeg komme meg i seng! God natt, damer!

Kanskje jeg sniker litt på mobilen fra sengen :P

Har en ulende valp ved siden av meg her(jeg ligger i sengen, valpen i buret sitt) hun har sovet nesten i hele dag, men når vi skal legge oss da skal hun ikke sove. Aller helst har hun sett for seg å ligge opp trynet vårt, da hadde hun blitt fornøyd. Hele dagene ligger hun på stuagulvet å snorker og vi i sofaen, ingen problem. Men når vi legger oss i sengen og hu i biret rett ved siden av, da blir det sutring... Kjenner jeg har lyst til å grine, har ingen grunn til det. Teite hormoner...

hun er fersk, det er en overgang.

De første nettene sov mannen på gulvet i gangen sammen med hunden vår. som var 7 år gammel, og ikke fremmed, men usikker da "sjefen" overlot henne til en ny "sjef".

Jeg var nygravid og hormonell og bikkja brydde seg ikke om meg.... jadda...

Vet ikke hvem som er mest fornøyd med vifta på rommet, jeg eller pus :p Han har liggi mot vifta med ansiktet og kost seg i over 1 time.

Taster på appen :)

Back
Topp