Blir endel skravling likevel da..
JA, det blir jo det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir endel skravling likevel da..
har lagt meg jeg, det øyet svir sånn så det er bedre å lukke det.
Natta jenter![]()
Da har jeg endelig fått meg ticker
Hva syns dere om den?
Vidunderlig!
Ja, ikke sant, får bare håpe at denne gang får jeg lov til å beholde den..
Det håper jeg også!!!
Lett å bli hekta?Det er helt fantastisk. Men man burde jo egentlig se fra start og bli kjent med dem da.
Sent from my iPad using BV Forum
Finner det ut på UL og 16 dager...
Jepp. 5. juni16 dager til ul? *teller ned med deg*
Spennende med ul! Hvor langt er du på vei då?Jepp. 5. juni![]()
to uker og to dager fra 4+3 blir 6+5
Om tickeren er satt opp til å vise rett lengde "på vei", ikke rett termin, side det vi gi 2/3 dagers avvik
Lett å bli hekta?
Finner det ut på UL og 16 dager...
BBT er bare rå braJoa, men det er komedie, så må ikke se alt i rekkefølge. Men om man ser en del av starten så blir man kjent med dem og skjønner mer. Jeg liker å se det i rekkefølge for det er jo en historie også, men ja, mest moro.
Joa, men det er komedie, så må ikke se alt i rekkefølge. Men om man ser en del av starten så blir man kjent med dem og skjønner mer. Jeg liker å se det i rekkefølge for det er jo en historie også, men ja, mest moro.
fantastisk <3Da har jeg endelig fått meg ticker
Hva syns dere om den?
Jeg liker også å se det i rekkefølge. Selvom det er nytt tema hver gang så er det som du sier, alltid en historie som går gjennom alle episodeneJoa, men det er komedie, så må ikke se alt i rekkefølge. Men om man ser en del av starten så blir man kjent med dem og skjønner mer. Jeg liker å se det i rekkefølge for det er jo en historie også, men ja, mest moro.