Felles skravle 2015

Oppdatert 19:29.

6. Lykkeliten: 1330
7. Bina: 1285
8. Molly: 1260
9. Liisjja: 1225
11. Kengu: 1127
12. Babyønske: 1117
15. Tullerusk: 913
18. Sara: 757
19. Twinkle: 754
21. MSE88: 574
22. Lanterne: 555
23. Foreløpig litt anonym: 539
24. Huleboer: 531

Når denne dagen er over har det gått 58 % av måneden. Det tilsvarer:
- 174 av 300 innlegg
- 465 av 800 innlegg
- 987 av 1700 innlegg

Sent from my iPad using BV Forum

Takk for oppdatering:) Ligger greit an foreløbig ser jeg.

Jeg får henge opp klesvasken. Plutselig tilbake...

sånn, da var det gjort

Tror jeg skal til å legge meg.
Trått og skal tidlig opp i morgen

alle legger seg???

Nå legger jeg meg også. Altså, jeg ligger allerede, men venter på hulerboermannen som er på badet.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Takk for oppdatering:) Ligger greit an foreløbig ser jeg.

Ja. Vi er ganske mange som ligger greit an. Jeg tror egentlig ikke jeg trenger å sette meg dagsmål for å klare målet, ser ut som det kommer til å gå greit av seg selv. :p

Ja. Vi er ganske mange som ligger greit an. Jeg tror egentlig ikke jeg trenger å sette meg dagsmål for å klare målet, ser ut som det kommer til å gå greit av seg selv. :p

jeg trenger ikke sette dagsmål fordi jeg ikke planlegger å klare det. Skulle jeg det, måtte jeg hatt mål, jeg har falt av den siste uken pga travle dager.

Jeg har lagt meg, og stått opp igjen. Sov en time. Tretthet er et symptom jeg kjenner igjen fra sist..

jeg trenger ikke sette dagsmål fordi jeg ikke planlegger å klare det. Skulle jeg det, måtte jeg hatt mål, jeg har falt av den siste uken pga travle dager.

Jeg tok hardt i i starten, siden jeg visste at det ville være mye andre aktiviteter i mai. Men så er jeg jo innom og sniker hele tiden uansett. :p

Jeg tok hardt i i starten, siden jeg visste at det ville være mye andre aktiviteter i mai. Men så er jeg jo innom og sniker hele tiden uansett. :p

Det er verd å forsøke altså, kjekt med veske!

Får jeg ikke baby kan jeg fristes til å bruke den som veske til tider. Jeg er ikke den som bruker store vesker til vanlig, men med unger er det alltid mye å ha med, og den rommer en god del!

Back
Topp