Molly
Med lille spira i magen <3
Oi så spennendeBryllup ja, IKM den dagen jeg skal i bryllup jeg
Taster på appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så spennendeBryllup ja, IKM den dagen jeg skal i bryllup jeg
Taster på appen![]()
Ja jeg får gjøre detSjekk med hotellet, de vet![]()
Eller IKM er vel 1/2 juni når jeg tenker meg om og vi skal 31 men siden jeg spotter 10 dpo vet jeg vel sikkert om det har klaffet eller ikkeOi så spennendeNår har du ikm? Har eggløsning vært
?
SÅ braEller IKM er vel 1/2 juni når jeg tenker meg om og vi skal 31 men siden jeg spotter 10 dpo vet jeg vel sikkert om det har klaffet eller ikketo positive EL tester to dager på rad nå
Taster på appen![]()
Ja og jeg har aldri hatt så sterke EL tester før heller så dette må jo bare bli en spireSÅ braHurra. Krysser fingrene <3<3
WeeJa og jeg har aldri hatt så sterke EL tester før heller så dette må jo bare bli en spire
Taster på appen![]()
Jaa det håper jeg virkeligWeeDa må det bli spire!! Så kommer du etter til februar med Sara, Lykkeliten, Lanterne, Kengu og gjengen
![]()
Har du fått stelleveska Sara?La oss håpe på det!
Og kveite kunne en ikke ha? Hehe. Jeg får ringe å høre med hotellet. Venninna mi som skal gifte seg vet jo ikke jeg er gravid, så kan ikke ringe å spørre hun. Føler det blir litt teit å si det rett før brylluppet deres (som er deres dag)![]()
Ja stemmerKveite over 3 kg skal du holde deg unna
Krysser fingrene for at det må resultere i en liten spireJa og jeg har aldri hatt så sterke EL tester før heller så dette må jo bare bli en spire
Taster på appen![]()
Kos dere. Her blir det og snart senga. Jeg er evig trøtt om dagen...Men nå kom mannen hjemSå blir det en episode eller to før senga kaller.
Har du fått stelleveska Sara?Var den fin?
Men nå kom mannen hjemSå blir det en episode eller to før senga kaller.