Hvordan går det med deg?Håper virkelig det blir slik
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg?Håper virkelig det blir slik
Så vakker <3
Ja der skjønner jeg veldig godtHadde vært veldig koselig om jeg hadde termin om bare 2 mnd når vi kom til 12 desember hvertfall![]()
Hvordan går det med deg?
Taster på appen![]()
Det skjønner jeg godt du er, men nå skal det gå bra4+1 i dag.
Hvordan det går.
Absolutt ingen aning
Formen er god, bare litt trøtt, er litt nervøs for å miste igjen...
Ja samme her. Alt skal ventes med å se an... Men han sa på torsdag at jeg skulle si i fra om krampene kom tilbake så skulle ha ta en ny vurdering.Det er så teit at legene ikke klarer å ta tak i ting. Det provoserer meg skikkelig...
Så koselig å se deg Saraskravler mer enn gjerne med deg. Også
kommer nok ikke til å skravle 200 innlegg i dag. Men må iallefall få tatt igjen litt fra i går og fredag.
SA uke 5+6
starter utredning for habituell abort.
Stekte meg en ostesnitzel.
SA uke 5+6
Var du fornøyd?Jeg prøver jo ikke å nå de 1700 denne mnd. Jeg brukte min april-gevinst i går jeg![]()
Skal dit i morgenDu skal ringe legen i morgen!
Skal dit i morgen
SA uke 5+6
Det er bra! Håper virkelig han tar dette seriøstSkal dit i morgen
SA uke 5+6
Han gjør nok det.Det er bra! Håper virkelig han tar dette seriøst
Taster på appen![]()
Høres koselig ut <3Siden jeg ble så dårlig i går ettermiddag og vi tok tidlig kvelden skal vi på brygga og spise lunsj nå i det deilige været <3 en liten søndags date
Taster på appen![]()
Uff så tristKattHihi. Vi måtte avlive hunden vår april i fjor
Han ble 11 år og det er ikke vanlig at leonbergere ble så gamle så vi har hatt han mye lenger enn vi "skulle", han fikk slag stakkars. Og selvom han var så dårlig var han så full av liv til det siste. Nei, huff, det er en av grunnene til vi ikke har fått en ny. Han var min aller bestevenn i 11 år og det tok skikkelig knekken på meg når vi måtte ta han til dyrlegen rett og slett
Disse dyra, man blir så knytta at det nesten er litt skummelt!Uff så tristgreit å vente da ja
God bedringVi skal på grilling hos et vennepar. Men det nå jeg stå over kjenner jeg. Ikke bra form i dag heller..
SA uke 5+6