Felles skravle 2015

Hvordan går det med deg? :)

Taster på appen :)

4+1 i dag.
Hvordan det går.
Absolutt ingen aning :P
Formen er god, bare litt trøtt, er litt nervøs for å miste igjen...

Det er så teit at legene ikke klarer å ta tak i ting. Det provoserer meg skikkelig...
Ja samme her. Alt skal ventes med å se an... Men han sa på torsdag at jeg skulle si i fra om krampene kom tilbake så skulle ha ta en ny vurdering.

SA uke 5+6 :(
starter utredning for habituell abort.

Så koselig å se deg Sara :) skravler mer enn gjerne med deg. Også :) kommer nok ikke til å skravle 200 innlegg i dag. Men må iallefall få tatt igjen litt fra i går og fredag.

Jeg prøver jo ikke å nå de 1700 denne mnd. Jeg brukte min april-gevinst i går jeg :)

Stekte meg en ostesnitzel.

app-sigaturen din og web-variaten passer dårlig sammen. sa 5+6 og 6+0 weeks pregant samtidig

Ja.

Altså, jeg går ikke med veske og bunad, men vi har ei jente som ikke bruker bleier, og ikke sitter på stor do uten doring. Så vi måtte ha med doring, og da er stor veske fint. Den lå i bilen mens vi gikk tog, og så henta mannen den etterpå. Den er fin, praktisk og stor.

Skal dit i morgen :)

Det er bra! Håper virkelig han tar dette seriøst

Siden jeg ble så dårlig i går ettermiddag og vi tok tidlig kvelden skal vi på brygga og spise lunsj nå i det deilige været <3 en liten søndags date

Siden jeg ble så dårlig i går ettermiddag og vi tok tidlig kvelden skal vi på brygga og spise lunsj nå i det deilige været <3 en liten søndags date

Høres koselig ut <3

Her er vi bare tre i huset, femåringen er på besøk hos en kompis. Det er jo kjekt for ham, men jeg merker at søstra ikke er vant til å leke selv. Han har vært flink til det hele tiden, men hun er vant til å ha ham omkring seg, og finner ikke like lett på noe selv.

Katt :p Hihi. Vi måtte avlive hunden vår april i fjor :( Han ble 11 år og det er ikke vanlig at leonbergere ble så gamle så vi har hatt han mye lenger enn vi "skulle", han fikk slag stakkars. Og selvom han var så dårlig var han så full av liv til det siste. Nei, huff, det er en av grunnene til vi ikke har fått en ny. Han var min aller bestevenn i 11 år og det tok skikkelig knekken på meg når vi måtte ta han til dyrlegen rett og slett
Uff så trist :( greit å vente da ja

Back
Topp