Sånn er det bare av og til...Blitt det her også egentlig.
SA uke 5+6
starter utredning for habituell abort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det bare av og til...Blitt det her også egentlig.
SA uke 5+6
I går måtte jeg stå over feiringen. Hadde ikke sjans.Huff. Håper formen kommer seg snart. Å er viktig å lytte til/ta hensyn til kroppen.
Så rart. Håper du snart får svar. Du skulle til legen imorgen eller?I går måtte jeg stå over feiringen. Hadde ikke sjans.
Men etter do besøk nå ,så virker det som at den ømheten ble borte.
Merkelig kropp..
SA uke 5+6
Hunden vår kom aldri i den hypre alderen hanHehe, får nyte det jahaha
Skal bare ta hcg prøve i morgen.men skal spørre om å få prate med legen.Så rart. Håper du snart får svar. Du skulle til legen imorgen eller?
Det skjønner jeg... Ta det med ro du <3Vi skal på grilling hos et vennepar. Men det nå jeg stå over kjenner jeg. Ikke bra form i dag heller..
SA uke 5+6
Hehe, håper hun fortsetter som nå egentligHunden vår kom aldri i den hypre alderen hanhan var så behagelig og god hele tiden. Men før han hadde vi en schæfer tispe og hun var hyper fra dag 1 og ble værre og værre stakkars!
Taster på appen![]()
Aha. Håper du får snakke med legen da. Ikke bra å gå sånn altså.Skal bare ta hcg prøve i morgen.men skal spørre om å få prate med legen.
SA uke 5+6
Ja, det var han og. Husker når vi besøkte de før vi hentet han kom alle springende mot oss og var helt hypre mens han lå og sov, begynte å strekke seg litt og tusla bort til oss og la seg på fanget mitt og sov litt tilHehe, håper hun fortsetter som nå egentlighun var den roligste i kullet
så kjekt ^^Ja, det var han og. Husker når vi besøkte de før vi hentet han kom alle springende mot oss og var helt hypre mens han lå og sov, begynte å strekke seg litt og tusla bort til oss og la seg på fanget mitt og sov litt tiletter du fikk valp har jeg blitt helt rotweiler syk
såå misunnelig!
Taster på appen![]()
Kattså kjekt ^^
Hehe, hva dere har nå da?
nei det er jo ikke det. men når legene helt tiden skal de det an, så kommer man liksom ikke lenger uansett...Aha. Håper du får snakke med legen da. Ikke bra å gå sånn altså.
Du skal ringe legen i morgen!nei det er jo ikke det. men når legene helt tiden skal de det an, så kommer man liksom ikke lenger uansett...
Det er så teit at legene ikke klarer å ta tak i ting. Det provoserer meg skikkelig...nei det er jo ikke det. men når legene helt tiden skal de det an, så kommer man liksom ikke lenger uansett...
LIKER. Må absolutt være meningenSiden syklusen min ble så lang og jeg fikk positive el tester 10 dager på overtid så blir termin 12 februar ca og har nå fått positive el tester 17 og 18 mai og når jeg ble gravid fikk jeg positive el tester 17 og 18 mars og ca termin ble 12 desember. Det må jo være meningen![]()
Hadde vært veldig koselig om jeg hadde termin om bare 2 mnd når vi kom til 12 desember hvertfallLIKER. Må absolutt være meningen![]()
Hadde vært veldig koselig om jeg hadde termin om bare 2 mnd når vi kom til 12 desember hvertfall![]()