Felles skravle 2015

Huff. Håper formen kommer seg snart. Å er viktig å lytte til/ta hensyn til kroppen.
I går måtte jeg stå over feiringen. Hadde ikke sjans.
Men etter do besøk nå ,så virker det som at den ømheten ble borte.
Merkelig kropp..

SA uke 5+6 :(
starter utredning for habituell abort.

I går måtte jeg stå over feiringen. Hadde ikke sjans.
Men etter do besøk nå ,så virker det som at den ømheten ble borte.
Merkelig kropp..

Så rart. Håper du snart får svar. Du skulle til legen imorgen eller?

Hehe, får nyte det ja :p haha
Hunden vår kom aldri i den hypre alderen han :p han var så behagelig og god hele tiden. Men før han hadde vi en schæfer tispe og hun var hyper fra dag 1 og ble værre og værre stakkars!

Taster på appen :)

Melder meg på her, satser hardt på 2015 baby. Nummer 2 for oss. Kanskje sitter den allerde i første pp?

Vi skal på grilling hos et vennepar. Men det nå jeg stå over kjenner jeg. Ikke bra form i dag heller..

Det skjønner jeg... Ta det med ro du <3

Hunden vår kom aldri i den hypre alderen han :p han var så behagelig og god hele tiden. Men før han hadde vi en schæfer tispe og hun var hyper fra dag 1 og ble værre og værre stakkars!

Hehe, håper hun fortsetter som nå egentlig :) hun var den roligste i kullet

Hehe, håper hun fortsetter som nå egentlig :) hun var den roligste i kullet
Ja, det var han og. Husker når vi besøkte de før vi hentet han kom alle springende mot oss og var helt hypre mens han lå og sov, begynte å strekke seg litt og tusla bort til oss og la seg på fanget mitt og sov litt til :p etter du fikk valp har jeg blitt helt rotweiler syk :p såå misunnelig!

Ja, det var han og. Husker når vi besøkte de før vi hentet han kom alle springende mot oss og var helt hypre mens han lå og sov, begynte å strekke seg litt og tusla bort til oss og la seg på fanget mitt og sov litt til :p etter du fikk valp har jeg blitt helt rotweiler syk :p såå misunnelig!

så kjekt ^^
Hehe, hva dere har nå da?

så kjekt ^^
Hehe, hva dere har nå da?
Katt :p Hihi. Vi måtte avlive hunden vår april i fjor :( Han ble 11 år og det er ikke vanlig at leonbergere ble så gamle så vi har hatt han mye lenger enn vi "skulle", han fikk slag stakkars. Og selvom han var så dårlig var han så full av liv til det siste. Nei, huff, det er en av grunnene til vi ikke har fått en ny. Han var min aller bestevenn i 11 år og det tok skikkelig knekken på meg når vi måtte ta han til dyrlegen rett og slett

Siden syklusen min ble så lang og jeg fikk positive el tester 10 dager på overtid så blir termin 12 februar ca og har nå fått positive el tester 17 og 18 mai og når jeg ble gravid fikk jeg positive el tester 17 og 18 mars og ca termin ble 12 desember. Det må jo være meningen :D

nei det er jo ikke det. men når legene helt tiden skal de det an, så kommer man liksom ikke lenger uansett...
Du skal ringe legen i morgen!

Siden syklusen min ble så lang og jeg fikk positive el tester 10 dager på overtid så blir termin 12 februar ca og har nå fått positive el tester 17 og 18 mai og når jeg ble gravid fikk jeg positive el tester 17 og 18 mars og ca termin ble 12 desember. Det må jo være meningen :D
LIKER. Må absolutt være meningen:)

Oppdatert 07:13.

6. Lykkeliten: 1285
7. Molly: 1246
8. Bina: 1234
10. Liisjja: 1181
11. Babyønske: 1075
12. Kengu: 1007
15. Tullerusk: 894
18. Sara: 731
19. Twinkle: 706
21. MSE88: 574