Felles skravle 2015

Hadde dere en fin feiring i går?
Jeg feiret dagen på sofaen med varmeflaske og serie ...

SA uke 5+6 :(
starter utredning for habituell abort.

Da kan det være lurt å få gjort det ja. Det blir koselig da :) trur vi skal til svigers en tur i dag :) men ikveld kan jeg også skravle ;)
Wee. Savner å skravle med jentene mine. Nå må jeg bare ha kramper og blod på avstand å tenke på noe annet.

Skal egentlig bare manne meg opp til å stå opp.

Hihi. Er jo ikke sikkert hun blir det da.
Hvordan har helgen gått? Har hun tilpasset seg hos dere enda?
Savner å ha hund

Nei ikke sikkert :p
Helgen har gått fint, noen tisse uhell. Men det var vi forberedt på :p gikk bedre i natt enn i går natt, hun begynner å bli ganske varm i trøya :)
Ja det skjønner jeg du gjør, er så tomt uten

Noen som vil skravle i dag? Henger en del etter med innlegg nå

Har ikke planer om å ta igjen alt jeg ligger bak, men skravler gjerne med deg

fra app

Har ikke planer om å ta igjen alt jeg ligger bak, men skravler gjerne med deg

fra app
Så koselig å se deg Sara :) skravler mer enn gjerne med deg. Også :) kommer nok ikke til å skravle 200 innlegg i dag. Men må iallefall få tatt igjen litt fra i går og fredag.

Poden ser på barnetv, mannen sover. Han skal få sove en stund til siden han skulle jobbe fra kl 2 i natt , vet ikke hvor lenge han holdt på men det var snakk om noen timer.

Ja, absolutt. Var enorm stemning ved Eidsvollsbygningen. Vært her siden fredag og siden jeg ikke tåler katter må jeg si, borte bra, men hjemme best. Har vært slitsomt, men veldig koselig også. Blir bedre med to dager i kristiansand i sommer uten hulerboermannen og barn :p

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Hihi :D:D JA! Men så bra dere koste dere, tipper det var god stemning i Eidsvoll ja :) Og formen din var fin?

Våknet av at vesla sa "hei" gjennom babycallen. Utrolig koselig og hun har sagt det hele tiden i flere dager nå. God morgen alle sammen. Nå skal vi spise frokost og komme oss hjem fra Eidsvoll.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Så herlig. Fin måte å våkne på:)

Hihi... Står å lager meg frokost.

Hva skal du lage ?:) Jeg har allerede spist mellommåltid. Våkna tidlig. Frokost 8.. Har lest til nå. Måtte spise noen kjeks med ost 10.30 :) Så blir det vel snart lunsj.. Evnt tidlig middag.

Hva skal du lage ?:) Jeg har allerede spist mellommåltid. Våkna tidlig. Frokost 8.. Har lest til nå. Måtte spise noen kjeks med ost 10.30 :) Så blir det vel snart lunsj.. Evnt tidlig middag.
Stekte meg en ostesnitzel.

Vi skal på grilling hos et vennepar. Men det nå jeg stå over kjenner jeg. Ikke bra form i dag heller..

Vi skal på grilling hos et vennepar. Men det nå jeg stå over kjenner jeg. Ikke bra form i dag heller..

Huff. Håper formen kommer seg snart. Å er viktig å lytte til/ta hensyn til kroppen.

Back
Topp