Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off ja :/Søndag morgen er en kjedelig TV dag :S
SA uke 5+6
starter utredning for habituell abort.
Bah :/Var ikke mye å se på tv nå nei.
Wee. Savner å skravle med jentene mine. Nå må jeg bare ha kramper og blod på avstand å tenke på noe annet.Da kan det være lurt å få gjort det ja. Det blir koselig datrur vi skal til svigers en tur i dag
men ikveld kan jeg også skravle
![]()
Nei ikke sikkertHihi. Er jo ikke sikkert hun blir det da.
Hvordan har helgen gått? Har hun tilpasset seg hos dere enda?
Savner å ha hund
SA uke 5+6
Her går det i barne TV og Laptop på søndag morgen. Ikke noe spennende det heller akkuratOff ja :/
Har ikke planer om å ta igjen alt jeg ligger bak, men skravler gjerne med degNoen som vil skravle i dag? Henger en del etter med innlegg nå
SA uke 5+6
Så koselig å se deg SaraHar ikke planer om å ta igjen alt jeg ligger bak, men skravler gjerne med deg
fra app
Vi havna ut vi nåHer går det i barne TV og Laptop på søndag morgen. Ikke noe spennende det heller akkurat
SA uke 5+6
Hihi... Står å lager meg frokost.Vi havna ut vi nåvar mer spennende det å se på bikkja spise på pinner
![]()
HihiJa, absolutt. Var enorm stemning ved Eidsvollsbygningen. Vært her siden fredag og siden jeg ikke tåler katter må jeg si, borte bra, men hjemme best. Har vært slitsomt, men veldig koselig også. Blir bedre med to dager i kristiansand i sommer uten hulerboermannen og barn
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Så herlig. Fin måte å våkne påVåknet av at vesla sa "hei" gjennom babycallen. Utrolig koselig og hun har sagt det hele tiden i flere dager nå. God morgen alle sammen. Nå skal vi spise frokost og komme oss hjem fra Eidsvoll.
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Haha, så herlig...
Hva skal du lage ?Hihi... Står å lager meg frokost.
SA uke 5+6
Tenker å skravle litt jeg og. Blitt litt færre innlegg de siste dagene...Noen som vil skravle i dag? Henger en del etter med innlegg nå
SA uke 5+6
Stekte meg en ostesnitzel.Hva skal du lage ?Jeg har allerede spist mellommåltid. Våkna tidlig. Frokost 8.. Har lest til nå. Måtte spise noen kjeks med ost 10.30
Så blir det vel snart lunsj.. Evnt tidlig middag.
Blitt det her også egentlig.Tenker å skravle litt jeg og. Blitt litt færre innlegg de siste dagene...
Huff. Håper formen kommer seg snart. Å er viktig å lytte til/ta hensyn til kroppen.Vi skal på grilling hos et vennepar. Men det nå jeg stå over kjenner jeg. Ikke bra form i dag heller..
SA uke 5+6