Felles skravle 2015

Jeg bare elsker at politet satte i gang aksjon for å redde andemamma og babyene hennes som hadde forvilla seg på E18 i dag
Snille politi. Men klarte ikke billistene det?
Da vi kjørte til Kr.Sand forrige helg ble vi å redde en ande mamma med 10-12 kyllinger i en tofeltsvei inn mot Kr.sand. De andre billistene var så teite og bare skremte mammaen. Så vi satte på nødblinken og jeg stoppa bilene i det andre feltet (trafikken gikk uansett tregt pga andemammaen), og mannen fikk jaga de ut av veien og ned skråningen..
Fikk mange smil og koslige kommentarer da;)
Men er jo ikke så vanskelig for andre folk heller da...

norways-200th-year-of-independence-4834350394769408-hp.jpg

Gratulerer med dagen alle sammen:)

Gratuleerer alle sammen <3

Taster på appen :)

Gratulerer :D <3<3

Jeg bomma helt på når toget skulle gå, var sikker på 09.30 så jeg var oppe 7 og klar 8 jeg men toget gikk ikke før 11... Gjeeeesp, så trøtt :p

Jeg bomma helt på når toget skulle gå, var sikker på 09.30 så jeg var oppe 7 og klar 8 jeg men toget gikk ikke før 11... Gjeeeesp, så trøtt :p

Haha. Fort gjort da. Her droppa vi rett å slett toget. Orka ikke begynne halv 11;) Men var å så på russetoget da:) Sliten nå, og VELDIG godt å få av bunaden:)

Haha. Fort gjort da. Her droppa vi rett å slett toget. Orka ikke begynne halv 11;) Men var å så på russetoget da:) Sliten nå, og VELDIG godt å få av bunaden:)
Ja, det tror jeg på :D Her har jeg en lillesøster som ikke har fått bunad enda som så gjerne ville ha på så da fikk hub låne min i år :) Jeg synes ikke egentlig den er noe fin :p jeg vil ha ny!

Ja, det tror jeg på :D Her har jeg en lillesøster som ikke har fått bunad enda som så gjerne ville ha på så da fikk hub låne min i år :) Jeg synes ikke egentlig den er noe fin :p jeg vil ha ny!

Såpass. Er jo gøy med bunad, men er så tungt. Hvilken bunad har du, og hvilken vil du heller ha?

Vi har hatt en super dag, utrolig digg å bare gå i tog for så å dra på Tusenfryd.
Der var Morgan og Ola conny fra Ullared også;)

Back
Topp