Felles skravle 2015

Og nå sjekket jeg når mannen så strekene i pp 6, det var 10 dpo, og jeg synes streken på de testene ser veldig lik ut som den jeg har nå. Så han får vel ta en ny titt etterpå. Han stakk av etter middag, så jeg må vente litt. :p

Nei, det gidder de overhode ikke, men jeg mener at det er litt fornuften deres. Mannen kan jo fint si sånn da: "Hvorfor leter du etter en strek der? Vil du ikke få tydelig strek om noen dager hvis du bare venter?"

Null forståelse for noe som helst... :rolleyes:

Sier man ikke at tålmodighet er en dyd, og vi lever i syndens tidsalder :P

Konklusjon:
Vente, kan noen forklare meg hva det fremmedordet betyr?

Sier man ikke at tålmodighet er en dyd, og vi lever i syndens tidsalder :p

Konklusjon:
Vente, kan noen forklare meg hva det fremmedordet betyr?

Jeg vet ikke. Når mannen sier det så roper Testetøsa: "Nei, tiss på nytt nå!" Så jeg tror det egentlig betyr "Ta en test til?"

Mannfolk og testing hører ikke sammen, de hører ikke Testetøsa i det hele tatt. Mannen kunne sikkert tenkt seg at jeg ventet til 1 uke over IKM så testen var veldig sterk. :p
Jammen godt en ikke kan ta hensyn til hva mannen kunne tenkt seg;) Kanskje han er redd for å bli skuffet...

Jammen godt en ikke kan ta hensyn til hva mannen kunne tenkt seg;) Kanskje han er redd for å bli skuffet...

Tja. Kan hende, men jeg tror det er mest at han er skeptisk til at svake streker faktisk kan bety noe som helst. :p

Så en ekstra gang på den strimlen jeg tok samtidig som den fra A1.
Ikke mye tvil her

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Herreguuuuuud, den der ser jo til og med jeg!!!! Æææææææ!!! Venter du til ikm med å flytte eller kommer du nå? Flott at du startet på medisiner i dag forresten, har prøvd å lese igjennom de siste 10 timene nå.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Herreguuuuuud, den der ser jo til og med jeg!!!! Æææææææ!!! Venter du til ikm med å flytte eller kommer du nå? Flott at du startet på medisiner i dag forresten, har prøvd å lese igjennom de siste 10 timene nå.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Har vært innom en liten tur allerede.
Er ikke sikker på om jeg tør :P
Har mistet for mange ganger tidligere.
Har egentlig litt lyst til å vente med flyttingen til etter UL, men kommer ikke til å klare å holde meg unna heller.

Har vært innom en liten tur allerede.
Er ikke sikker på om jeg tør :P
Har mistet for mange ganger tidligere.
Har egentlig litt lyst til å vente med flyttingen til etter UL, men kommer ikke til å klare å holde meg unna heller.
Tenker du å ta tidlig ul?

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Tenker du å ta tidlig ul?

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Hun får det vel pga gjentatte aborter og medisinene hun tar, det er hvert fall normal prosedyre. :)

Det er heldigvis en del av veilederen på behandling av habituell abort: tilby rikelig med UL-kontroller for å trygge mor. :)

* Taster på app på mobilen *

Så en ekstra gang på den strimlen jeg tok samtidig som den fra A1.
Ikke mye tvil her

Gratulerer! :) Det var tydeligere strek enn den du la ut istad. Jippi! ♡

Jeg håper å komme like etter.

Mannfolk og testing hører ikke sammen, de hører ikke Testetøsa i det hele tatt. Mannen kunne sikkert tenkt seg at jeg ventet til 1 uke over IKM så testen var veldig sterk. :p
Haha akkurat som jeg skulle ha sagt d selv. Sa d til mannen i dag at jeg testa i morgest og viste bilde jeg la ut IKM uke 20. Så en svak grå skygge loddrett...vent til etter helga sa han da jeg sa jeg skulle teste o morgen igjen... yeah right :-p

Haha akkurat som jeg skulle ha sagt d selv. Sa d til mannen i dag at jeg testa i morgest og viste bilde jeg la ut IKM uke 20. Så en svak grå skygge loddrett...vent til etter helga sa han da jeg sa jeg skulle teste o morgen igjen... yeah right :-p

De forstår ikke det hormonelle som driver oss til vanvidd. :p

Back
Topp