Er alltid optimist
Du kan godt flytte litt frem og tilbake, du flytter frem nå, og tilbake om en 1,5-2 år![]()
Ja, det er greit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er alltid optimist
Du kan godt flytte litt frem og tilbake, du flytter frem nå, og tilbake om en 1,5-2 år![]()
Ja, det er greit!![]()
![]()
![]()
Kommer forresten til å bli full forvirring på januar når vi kommer over om et par dager.
Lykkeliten_87 er der![]()
Vi vil ha Lykkeliten_86 også derAha. Jaja. Jeg flytter uansett ikke før etter første UL, så de skal få leve med én Lykkeliten en stund til. Det var flere Lykkeliten på august også, fungerte greit.
Jeg valgte ikke originalt nok nicknavn da jeg startet, og når jeg var hadde begynt så gikk det liksom ikke å endre det. Og det var ingen aktive Lykkeliten på FS, så det var liksom greit.
Og så vant jeg jo Godnatt-sangboken fra Go'boken i en av konkurransene, og jeg tenkte det måtte være et godt tegn at første sangen i boken er "Da Lykkeliten kom til verden".![]()
Nå er jeg ferdig med prøven på nett. Og jeg er utslitt :/ Tror jeg skal slenge meg på sofaen med mannen nå![]()
Vi vil ha Lykkeliten_86 også derHåper du kommer snaart!

Gratulerer!Nå er jeg ferdig med prøven på nett. Og jeg er utslitt :/ Tror jeg skal slenge meg på sofaen med mannen nå![]()
Aha. Jaja. Jeg flytter uansett ikke før etter første UL, så de skal få leve med én Lykkeliten en stund til. Det var flere Lykkeliten på august også, fungerte greit.
Jeg valgte ikke originalt nok nicknavn da jeg startet, og når jeg var hadde begynt så gikk det liksom ikke å endre det. Og det var ingen aktive Lykkeliten på FS, så det var liksom greit.
Og så vant jeg jo Godnatt-sangboken fra Go'boken i en av konkurransene, og jeg tenkte det måtte være et godt tegn at første sangen i boken er "Da Lykkeliten kom til verden".![]()
Når får du forresten første ul?
Godt det er plass til meg og.![]()
Vår Lykkeliten blir Lykkeliten den eldreKommer forresten til å bli full forvirring på januar når vi kommer over om et par dager.
Lykkeliten_87 er der![]()
Tror hun Lykkeliten_87 også var på august sammen med oss og mistet.
Uansett, dere har forskjellig avatar så vil ikke være noe problem å skille dere.
Jeg vil ha termin 27. januar.
Ting håles veldig riktig denne gangen.
Tror nok jeg vil hoppe over om noen dager. (dersom jeg ikke bare tar veldig feil)
Vet jeg burde vente, men kommer nok til å være litt begge steder
Nei, du burde ikke vente, du burde gjøre det du vil.
Jeg bare orker ikke å flytte mer, jeg synes det var så utrolig kjipt sist. Skulle gjerne orket, for det er hyggelig å glede seg og hoppe over til terminforum. Synes du skal gjøre det jeg!
Når får du forresten første ul?
Taster på appen![]()
Gjør det du føler for.
Jeg kommer til å være litt begge steder..
Vår Lykkeliten blir Lykkeliten den eldre![]()
Ja den er levertOj? Innlevert altså?
Ja den er levert
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app