MSE88
Forumet er livet
Ja veldig klar! Første omgang med pergo såbegver så spentHuff da, men håper du er ved godt mot for neste pp![]()
Har hatt en travel helg, så deilig med en rolig mandag med få timer jobb...
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig klar! Første omgang med pergo såbegver så spentHuff da, men håper du er ved godt mot for neste pp![]()
Har hatt en travel helg, så deilig med en rolig mandag med få timer jobb...
Aha. Da blir der spennende ja. Håper det er det som skal til for at spiren sitter daJa veldig klar! Første omgang med pergo såbegver så spent
Tusen takkAha. Da blir der spennende ja. Håper det er det som skal til for at spiren sitter dalykke til ihvertfall. Blir spennende å følge deg videre da
![]()
Jeg skulle ha utredning ja. Og hadde prøvepause. Sykehuset hadde klart å slette timen min.Vi stod der, mannen og jeg, og så fant ikke sekretæren timen min. Og gikk inn i journalen. Og bet seg i leppa. Og sa: "Ops. Her har det skjedd noe feil. Vi har visst slettet for mange timer". De skulle jo slette OUL. Og en ekstra kontroll etter aborten, jeg ikke trengte allikevel, pga en akutt situasjon som oppstod som gjorde at jeg kom inn før kontrollen. Æsj. Så jeg gråt i resepsjonen fordi jeg var 4 dpo, hadde brukt kondomer, og ikke fikk tatt blodprøver. Ja. Nedtur. Og så hadde ikke spesialisten jeg skal til ledig time før 1,5 måned frem i tid. Så det nærmer seg nå.
Jeg har ikke vært til noen ting etter aborten, så jeg har bare Crinone, og lovnad om tidlige UL-kontroller.
Om jeg ikke er gravid nå så skal jeg i gang med full utredning nå i slutten av mai.

Hehe. Ja det kan bli spennendeTusen takkser det står at det er lettere å flere! Litt spent på det då! Veit ikkje heilt ka eg syns om det, egentlig hadde det vært gøyt, men så har vi to fra før som krever sitt
3 og 5Hehe. Ja det kan bli spennendeHvor gamle er de du har fra før?
Nå ble jeg virkelig lei meg på deres veiene.
Håper virkelig du er gravid nå, og klarer å beholde, men er du ikke det, masse lykke til med utredningen![]()
Du er god. Hehe. Ja da kunne det ha blitt travelt hvis du får to stk3 og 5
Ja og hadde sikkert blitt vandt til detHehe. Ja da kunne det ha blitt travelt hvis du får to stkMen sikkert koslig det og da=)
Syns eg ser noe!Testetøsa i farta igjen. Ikke noe som å ta en ekstra test til lunsj...Og den ultrasvake streken er faktisk bittelitt sterkere. Jaujau. Så mye for å forberede seg på tr, nå ble jeg optimist igjen gitt. Og veldig glad om kvalmen og de sure oppstøtene faktisk kommer av en spire, for det hadde vært mer slitsomt om jeg skulle hatt det hver pp. Krysser fingrene litt til for meg selv nå.
![]()
Og det er som vanlig helt greit at dere ikke ser disse ultrasvake streken mine altså, men denne er blant de svake som jeg ser "ganske godt" i virkeligheten. Så nå krysser jeg for positiv test snart (altså en ordentlig rosa strek innen 5 minutter).
Syns eg ser noe!
Sent from my iPhone using BV Forum
Synes denne er mistenkelig lik min første positive 11 dpo bare min var bittebittelitt synligere! MorroTestetøsa i farta igjen. Ikke noe som å ta en ekstra test til lunsj...Og den ultrasvake streken er faktisk bittelitt sterkere. Jaujau. Så mye for å forberede seg på tr, nå ble jeg optimist igjen gitt. Og veldig glad om kvalmen og de sure oppstøtene faktisk kommer av en spire, for det hadde vært mer slitsomt om jeg skulle hatt det hver pp. Krysser fingrene litt til for meg selv nå.
![]()
Og det er som vanlig helt greit at dere ikke ser disse ultrasvake streken mine altså, men denne er blant de svake som jeg ser "ganske godt" i virkeligheten. Så nå krysser jeg for positiv test snart (altså en ordentlig rosa strek innen 5 minutter).
Synes denne er mistenkelig lik min første positive 11 dpo bare min var bittebittelitt synligere! Morro
Taster på appen![]()
Jeg fikk nesten lyst å skrive G testen din er mer positiv enn min EL test HihiHihi..Så gøy at du har supersyn du også.
Jeg er hvert fall ivrig nå. Og ambivalent igjen da, for denne fæle kvalmen jeg har... Haha.. Men jeg har jo bestemt meg på forhånd - kvalme er verdt det til slutt om jeg får baby ut av det.
Spent spent spent og utålmodig nå.
Og du må slippe egget ditt, for du skal komme rett etter om jeg flytter nå altså.![]()
Hehe. Det meste gårJa og hadde sikkert blitt vandt til det
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg fikk nesten lyst å skrive G testen din er mer positiv enn min EL test HihiNeeida, men nå kommer gullegget! Tvillingegget!
Taster på appen![]()
Syns jeg ser en svak strek jeg og. Du var 11 dpo var du ikke?Testetøsa i farta igjen. Ikke noe som å ta en ekstra test til lunsj...Og den ultrasvake streken er faktisk bittelitt sterkere. Jaujau. Så mye for å forberede seg på tr, nå ble jeg optimist igjen gitt. Og veldig glad om kvalmen og de sure oppstøtene faktisk kommer av en spire, for det hadde vært mer slitsomt om jeg skulle hatt det hver pp. Krysser fingrene litt til for meg selv nå.
![]()
Syns jeg ser en svak strek jeg og. Du var 11 dpo var du ikke?
Blir eksperter på å analysere tester når en prøver maaange mndJepp. 11 dpo og håpefull.
Så gøy at du også ser den. Vi er mange med supersyn her inne.
Det er jo så dumt med disse ultrasvake, de er lettere å se i virkeligheten enn på bildet. Men spiller ingen rolle, for må vente på den ekte positive testen først uansett. Aj aj aj. Utålmodige Testetøsa her i huset nå.