i morgen er det bare 2 timer i bursdag. så blir til at jeg tvinger mannen. så jeg får hentet meg inn litt.:/ Men det er jo koselig da. Du får bare passe på å slappe av innimellom! Her er det null planer, foruten lesing!
når har du eksamen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
i morgen er det bare 2 timer i bursdag. så blir til at jeg tvinger mannen. så jeg får hentet meg inn litt.:/ Men det er jo koselig da. Du får bare passe på å slappe av innimellom! Her er det null planer, foruten lesing!
Jeg er her nåså stille her jeg får jo ikke unna mange innlegg med denne farta her![]()
Sorry.så stille her jeg får jo ikke unna mange innlegg med denne farta her![]()
hehe. det skjønner jeg. kos deg med middagenSorry.
Middagen er akkurat ferdig, og jeg vil spise
Kos degSorry.
Neste tirsdag! :/i morgen er det bare 2 timer i bursdag. så blir til at jeg tvinger mannen. så jeg får hentet meg inn litt.
når har du eksamen ?
Kos degSorry.
oi, jammen det er jo ikke lenge til... da kan du glede deg til du er ferdigNeste tirsdag! :/
JA jeg gjør detoi, jammen det er jo ikke lenge til... da kan du glede deg til du er ferdig![]()
Kos degDere skal sikkert ha noe veldig godt? Du som er så flink
![]()
Indrefilet av svin, med soppsaus og fløtegratinerte poteter...Du og dere andre kan jo prøve å gjette hva jeg spiser, så får dere også generert noen innlegg![]()
NopIndrefilet av svin, med soppsaus og fløtegratinerte poteter...
Ingen andre som gidder å gjette@Mett
Ser ikke slik ut, og jeg som prøvde å hjelpe dere..Ingen andre som gidder å gjetteHva ble det?
Jeg er i mål med mine innleggSer ikke slik ut, og jeg som prøvde å hjelpe dere..
Med andre ord, jeg skal ikke hjelpe deg før i morgen?Jeg er i mål med mine innlegg![]()
Jeg er egentlig i mål ut helgenMed andre ord, jeg skal ikke hjelpe deg før i morgen?
Okey da.Jeg er egentlig i mål ut helgenMen er koselig å skravle for det om. Og jeg er så nysgjerrig på hva du hadde til middag?!!