Felles skravle 2015

Okei. :) Bare fant denne og skjønner du OPK Watch, kommer opp slik når jeg trykker på den

Vis vedlegget 60421

Taster på appen :)

Nå har du nok lest litt fort. :)

OVWatch heter det, ikke OPK. Det er fertilitetsmonitor/eggløsningsmonitor. Ikke EL-test/OPK.

Nå har du nok lest litt fort. :)

OVWatch heter det, ikke OPK. Det er fertilitetsmonitor/eggløsningsmonitor. Ikke EL-test/OPK.
Ja, jeg så det så skrev det i innlegget under, går litt fort i svingene :p men tusen takk :D da skjønner jeg hvor jeg skal registrere det :)

Men lykkeliten, siden du allerede er i gang med testinga, hvordan blir det da på båttur i helgen?

Men lykkeliten, siden du allerede er i gang med testinga, hvordan blir det da på båttur i helgen?

Har Lykkeliten testet i dag?
Trodde hun ikke skulle før i morgen.
Hvordan gikk det?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har Lykkeliten testet i dag?
Trodde hun ikke skulle før i morgen.
Hvordan gikk det?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hun skrev i dagboken at den var veldig lik som i går og at hun er redd det er rester etter MA. Håper virkelig ikke det er tilfelle

Endelig :D ImageUploadedByBV Forum1399552356.965645.jpg

Lite liv her nå. Er det kanskje akkurat i de tidene der en skal hjem fra jobb og igang med middagslaging? Jeg sløver på sofaen mens jeg venter på mannen. Middagen står i ovnen, oppvasken er tatt, huset er støvsugd for hundehår (missliker røyteperiodene) og hundene har fått skogsturen sin. Så da ble det sofaen på meg.

Lite liv her nå. Er det kanskje akkurat i de tidene der en skal hjem fra jobb og igang med middagslaging? Jeg sløver på sofaen mens jeg venter på mannen. Middagen står i ovnen, oppvasken er tatt, huset er støvsugd for hundehår (missliker røyteperiodene) og hundene har fått skogsturen sin. Så da ble det sofaen på meg.

Så flink du har vært.
Har akkurat kommet hjem fra jobb, og nå er middagen ferdig hvert øyeblikk

Akurat kommet hjem fra jobb. Nå er det middag :D

Jeg får helt vondt i hele meg av det som skjer i Nigeria :(

Back
Topp