Okei.Bare fant denne og skjønner du OPK Watch, kommer opp slik når jeg trykker på den
Vis vedlegget 60421
Taster på appen![]()
Nå har du nok lest litt fort.
OVWatch heter det, ikke OPK. Det er fertilitetsmonitor/eggløsningsmonitor. Ikke EL-test/OPK.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei.Bare fant denne og skjønner du OPK Watch, kommer opp slik når jeg trykker på den
Vis vedlegget 60421
Taster på appen![]()
Ja, jeg så det så skrev det i innlegget under, går litt fort i svingeneNå har du nok lest litt fort.
OVWatch heter det, ikke OPK. Det er fertilitetsmonitor/eggløsningsmonitor. Ikke EL-test/OPK.
Ååååå, så bra! Da må du legge ut bildeJeg tester ikke før 14.00Spent
Taster på appen![]()
Skal dere på båttur? Sååå gøyMen lykkeliten, siden du allerede er i gang med testinga, hvordan blir det da på båttur i helgen?
Taster på appen![]()
Jeg skal ikkeSkal dere på båttur? Sååå gøy![]()
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Har Lykkeliten testet i dag?Men lykkeliten, siden du allerede er i gang med testinga, hvordan blir det da på båttur i helgen?
Taster på appen![]()
Hun skrev i dagboken at den var veldig lik som i går og at hun er redd det er rester etter MA. Håper virkelig ikke det er tilfelleHar Lykkeliten testet i dag?
Trodde hun ikke skulle før i morgen.
Hvordan gikk det?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Lite liv her nå. Er det kanskje akkurat i de tidene der en skal hjem fra jobb og igang med middagslaging? Jeg sløver på sofaen mens jeg venter på mannen. Middagen står i ovnen, oppvasken er tatt, huset er støvsugd for hundehår (missliker røyteperiodene) og hundene har fått skogsturen sin. Så da ble det sofaen på meg.
Lykke til <3 Hvor er du i syklusen nå?
Måtte slå til mens kroppen fremdeles villeSå flink du har vært.
Har akkurat kommet hjem fra jobb, og nå er middagen ferdig hvert øyeblikk
Deilig å være ferdig på jobb daAkurat kommet hjem fra jobb. Nå er det middag![]()
Det hørtes ikke feil ut i det hele tattDeilig å være ferdig på jobb daVar ferdig kl 12 idag jeg. Var ikke feil det heller
![]()
Nei ikke i det hele tatt. Av og til er det ok å ha en jobb der en kan bestemme arbeidsdagen selv.Det hørtes ikke feil ut i det hele tatt![]()
Hva var det du jobba med nå igjenNei ikke i det hele tatt. Av og til er det ok å ha en jobb der en kan bestemme arbeidsdagen selv.
Jobber i et konsulentfirmaHva var det du jobba med nå igjen?