Huff ja, ikke bra altså...Jeg får helt vondt i hele meg av det som skjer i Nigeria
Taster på appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja, ikke bra altså...Jeg får helt vondt i hele meg av det som skjer i Nigeria
Taster på appen![]()
Jeg bare klarer ikke forstå hvordan mennesker kan tenke tanken engang?Huff ja, ikke bra altså...
Nei ikke jeg heller. Helt forferdelig.Jeg bare klarer ikke forstå hvordan mennesker kan tenke tanken engang?
Taster på appen![]()
Religion og krig.. Vi er i 2014!Nei ikke jeg heller. Helt forferdelig.
Huff...:/Religion og krig.. Vi er i 2014!
Taster på appen![]()
Jeg er helt på villspor i dag følelsesmessig.Oi da! Slitsomt. Jeg bare kjefter jeg og tenker at, herregud nå må jeg ta meg sammen. Hehe
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Jeg ogJeg er helt på villspor i dag følelsesmessig.
Januar 2015 <3
Jeg skal begynne å se på vogn jeg nå, ikke tenkt på det tidligere. Hva bør jeg tenke på?
Januarspire 2015![]()
Hva med slike vogner som har fore hjul men de to foran er mindre?Dette ville jeg ha tenkt på:
En vogn med 3 hjul kan være veldig fin den, så lenge du bare skal trille på måkte veier om vinteren.
Hvor stor er den når den er slått sammen i forhold til bagasjerommet på bilen. Ta gjerne med bilen og prøv når dere ser på vogn.
Er det stor høyde forskjell på deg og mannen kan det være smart med en hvor man kan justere høyden på håndtaket.
Ikke for liten bag-del. Babyen vokser fort, men skal bruke den i minst 6 måneder.
Jeg foretrekker en hvor jeg kan snu håndtaket slik jeg slipper å trille og babyen få solen i øynene.
Følger med myggnetting og regn-trekk
Hva med slike vogner som har fore hjul men de to foran er mindre?
Taster på appen![]()
Er vel ikke noe hast for min delJeg er ikke så flink på vogner, men vil tro at de også kanskje vil muligens ha litt problemer i snø.
Kanskje du vil få bedre svar på generelt, muligens noen med erfaring med dem der?
Er vel ikke noe hast for min delBare nysgjerrig jeg
Taster på appen![]()
Har syntes det jeg og, men så fikk jeg øynene opp for bugaboo buffalo og ble forelsketJeg for min det syns de med små hjul foran ser litt "teite" ut![]()
Okei takk ^^Dette ville jeg ha tenkt på:
En vogn med 3 hjul kan være veldig fin den, så lenge du bare skal trille på måkte veier om vinteren.
Hvor stor er den når den er slått sammen i forhold til bagasjerommet på bilen. Ta gjerne med bilen og prøv når dere ser på vogn.
Er det stor høyde forskjell på deg og mannen kan det være smart med en hvor man kan justere høyden på håndtaket.
Ikke for liten bag-del. Babyen vokser fort, men skal bruke den i minst 6 måneder.
Jeg foretrekker en hvor jeg kan snu håndtaket slik jeg slipper å trille og babyen få solen i øynene.
Har syntes det jeg og, men så fikk jeg øynene opp for bugaboo buffalo og ble forelsket
Taster på appen![]()
Forrige uke var det emmaljunga så blir spennende å se hva det blir når jeg faktisk er gravidEr du forelsket i den, skal du få lov til det.
Jeg er IKKE det![]()
Fikk det til tror jeg!Får ikke til den tickeren. Hvordan gjør jeg? Nå har jeg bare kopiert linken i signaturen.. Og da kommer bare linken opp, ikke bilde. Noen som vil hjelpe?![]()
Eg elsker 3 hjulingen minDette ville jeg ha tenkt på: