Felles skravle 2015

heldig du er :D har en lang dag foran meg i morgen jeg:P
Men så har du helg da :) i morgen skal jeg på shopping! Ut med jobben å spise middag, første gang jeg skal se alle på jobben etter sykemeldingen og jeg vet at sjefen igjen har fortalt alle om grunnen til jeg har vært borte. Så ser for men "heeei M" med hodet litt på skakke :p

Taster på appen :)

Tok masse bilder. Hun koste seg i vannet med klær på og dykket mange ganger :D flinke jenta :) vi prøvde reddningsvest for første gang. Da svømte hun selv på ryggen ved å bruke bena.

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Så gøy. Virker så gøy å gå på babysvømming altså.

Hva med slike vogner som har fore hjul men de to foran er mindre?

Du er på samme greia som det hun skrev om tre hjul. så lenge det bare er måkte veier på vinteren. Og ikke løs grus.

Vi har hatt det, og jeg er usikker på om jeg vil ha det igjen. Det var topp der vi bodde, jeg trillet alle tiurer p åasfalt. Jeg slet heftig i snø, men det var ikke så ofte. Her er det mer natur. Ikke at jeg skal trille midt i skogen, men gangstien herfra og bort til fotballbana er antakelig lettere med fire faste, store.

Det er bare såååååå mye eklere å svinge med svigehjul. På fast underlag

Du er på samme greia som det hun skrev om tre hjul. så lenge det bare er måkte veier på vinteren. Og ikke løs grus.

Vi har hatt det, og jeg er usikker på om jeg vil ha det igjen. Det var topp der vi bodde, jeg trillet alle tiurer p åasfalt. Jeg slet heftig i snø, men det var ikke så ofte. Her er det mer natur. Ikke at jeg skal trille midt i skogen, men gangstien herfra og bort til fotballbana er antakelig lettere med fire faste, store.

Det er bare såååååå mye eklere å svinge med svigehjul. På fast underlag
Høres ut som du har samme omgivelser som meg :) Usikker på hvor mange turer jeg egentlig går hvis det ikke er måkt for dersom det ikke er måkt her er vi snødd inne :p Man får vel bare se og teste og finne ut hva man liker best :)

Men så har du helg da :) i morgen skal jeg på shopping! Ut med jobben å spise middag, første gang jeg skal se alle på jobben etter sykemeldingen og jeg vet at sjefen igjen har fortalt alle om grunnen til jeg har vært borte. Så ser for men "heeei M" med hodet litt på skakke :p

men blir sikkert godt å begynne hverdagen igjen og. tror du ikke? høres ut som dere kommer til å få en koselig kveld.
sykmelding hørtes deilig ut:P men det kan ikke jeg. så får bite tenna sammen :)

skravles i morgen. må finne senga jeg. orker ikke holde meg våken lenger :P

snart får du en nydelig til :D

jeg har funnet meg en vogn jeg har lyst på :P Emmaljunga City cross også kjøpe med City bag supreme :)
Hehe, så moro! Skriv det i dagboka di og skjekk om du mener det samme om noen mnd;)

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤

Back
Topp