jeg også gleder meg på helg!Snart kvelden på meg tenker jeg, gleder meg til helg nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg også gleder meg på helg!Snart kvelden på meg tenker jeg, gleder meg til helg nå.
dit kommer ikke jeg tilbake tilMen jenter ! Savner dere på prøver siden :/
Sent from my iPad using BV Forum
heldig du erJeg har helg
Taster på appen![]()
Hahaha, virkelig ikke!Tøffen! Hun kommer ikke til å være noe pingle i vann
![]()
Men så har du helg daheldig du erhar en lang dag foran meg i morgen jeg
![]()
Herlig
Hehe, hun er nydelig!Så grom![]()
heldig du erhar en lang dag foran meg i morgen jeg
![]()
God helgJeg har helg
Taster på appen![]()
Så gøy. Virker så gøy å gå på babysvømming altså.Tok masse bilder. Hun koste seg i vannet med klær på og dykket mange gangerflinke jenta
vi prøvde reddningsvest for første gang. Da svømte hun selv på ryggen ved å bruke bena.
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
snart får du en nydelig tilHehe, hun er nydelig!
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤
Hva med slike vogner som har fore hjul men de to foran er mindre?
Taster på appen![]()
Høres ut som du har samme omgivelser som megDu er på samme greia som det hun skrev om tre hjul. så lenge det bare er måkte veier på vinteren. Og ikke løs grus.
Vi har hatt det, og jeg er usikker på om jeg vil ha det igjen. Det var topp der vi bodde, jeg trillet alle tiurer p åasfalt. Jeg slet heftig i snø, men det var ikke så ofte. Her er det mer natur. Ikke at jeg skal trille midt i skogen, men gangstien herfra og bort til fotballbana er antakelig lettere med fire faste, store.
Det er bare såååååå mye eklere å svinge med svigehjul. På fast underlag
men blir sikkert godt å begynne hverdagen igjen og. tror du ikke? høres ut som dere kommer til å få en koselig kveld.Men så har du helg dai morgen skal jeg på shopping! Ut med jobben å spise middag, første gang jeg skal se alle på jobben etter sykemeldingen og jeg vet at sjefen igjen har fortalt alle om grunnen til jeg har vært borte. Så ser for men "heeei M" med hodet litt på skakke
Taster på appen![]()
Bare negative tester:/ bedre lykke neste måned håper egkjekt å se ditt og:b nærmer det seg testing for deg snart?
Januar 2015 <3
Det satser eg pådit kommer ikke jeg tilbake tilså da må du nesten komme etter oss
![]()
Deilig! Blir helg i morgen kl 21Jeg har helg![]()
Taster på appen![]()
Hehe, så moro! Skriv det i dagboka di og skjekk om du mener det samme om noen mndsnart får du en nydelig til
jeg har funnet meg en vogn jeg har lyst påEmmaljunga City cross også kjøpe med City bag supreme
![]()
Veldig gøy når man plutselig ser at ungen har så stor glede av det. Hun blir så glad hver gang hun skjønner hvor vi skalSå gøy. Virker så gøy å gå på babysvømming altså.