Molly
Med lille spira i magen <3
Da håper jeg det klaffer for dere når dere venter på prøverør <3 Slik at dere slipper detVi er sjekka å innvilga prøverør , men de mener vi skal kunne bli gravid på egenhånd også selv om det kan være vanskelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da håper jeg det klaffer for dere når dere venter på prøverør <3 Slik at dere slipper detVi er sjekka å innvilga prøverør , men de mener vi skal kunne bli gravid på egenhånd også selv om det kan være vanskelig
Prøverør blir uansett ikke før neste år, så da har vi litt tid igjen.Da håper jeg det klaffer for dere når dere venter på prøverør <3 Slik at dere slipper det![]()
Lykke til <3 Hvor er du i syklusen nå?Prøverør blir uansett ikke før neste år, så da har vi litt tid igjen.
Takk![]()
Dag to. Smertene ser ut til å være greie uten piller. Blør selvsagt og har litt vondt, men klarer meg.
fra app
Så deilig. Her blir det to sene vakter på rad. SÅ helg!God morgenNoen timer på jobb så er det lang helg
Taster på appen![]()
Så deilig!!God morgenNoen timer på jobb så er det lang helg
Taster på appen![]()
Oi da! Slitsomt. Jeg bare kjefter jeg og tenker at, herregud nå må jeg ta meg sammen. HeheHormontrollet er våknet. Jeg griner og kjefter om hverandre![]()
Januar 2015 <3
Sent hjem er kjipt. Skal du lese nå eller i kveld?Så deilig. Her blir det to sene vakter på rad. SÅ helg!![]()
I kveldSent hjem er kjipt. Skal du lese nå eller i kveld?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Huff da :/Hormontrollet er våknet. Jeg griner og kjefter om hverandre
Januar 2015 <3
Ok, i dag er det babysvømming Kl 17...I kveldJeg er hjemme kl.17. Så da skal jeg lese til kl.20 vertfall
Så blir det lesing på lørdag og søndag!
Så koseligOk, i dag er det babysvømming Kl 17...
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
God morgenGod morgen alle sammen..
Ja, i dag er det livredning så de skal bade med klær. Jeg skal ta bilderSå koseligSkal mannen også være med?
JA gjør det!!Ja, i dag er det livredning så de skal bade med klær. Jeg skal ta bilder
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Så morsomtJa, i dag er det livredning så de skal bade med klær. Jeg skal ta bilder![]()
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤