Felles skravle 2015

Oi, jammen spennende! Men har ikke du hatt blendahvite etter MA da? Det kan jo ikke være gamle hcg rester da vel?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg hadde blendahvit rett før første EL, men så fikk jeg en svak strek på alle tester dpo den syklusen, så jeg tror bare det var ulik konsentrasjon på urinen. Så jeg tror at det nok må ha vært rester, for det ble ikke sterkere strek. Så kom tr. Det er 50 dager siden. Siden jeg måtte ha prøvepause tok jeg ikke flere tester. Så jeg har ikke testet på 50 dager. Tviler derfor på at jeg har rester fortsatt. Det er 83 dager (nesten 12 uker) siden MA'en nå. Får vente noen dager å se hva som skjer.

* Taster på app på mobilen *

har #2 på de. vant de i februar. så de ligger i skapet å venter på spirelille <3
Adrian sluttet med smokk sa han var rundt ett år. pga ørebetennelse. så da glemte han smokken.var heeelt greit for meg :D
Det er jo perfekt. Frøkna her bruker bare når hun sover, men ofte hun mister den og ikke trenger den. På morgningen spør jeg om å få den og da gir hun smokken og klapper etterpå. Hihi.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg hadde blendahvit rett før første EL, men så fikk jeg en svak strek på alle tester dpo den syklusen, så jeg tror bare det var ulik konsentrasjon på urinen. Så jeg tror at det nok må ha vært rester, for det ble ikke sterkere strek. Så kom tr. Det er 50 dager siden. Siden jeg måtte ha prøvepause tok jeg ikke flere tester. Så jeg har ikke testet på 50 dager. Tviler derfor på at jeg har rester fortsatt. Det er 83 dager (nesten 12 uker) siden MA'en nå. Får vente noen dager å se hva som skjer.

Kan ikke skjønne at det fortsatt skal være rester da. Høres jo rart ut. Så du sier at du ikke skal teste i morgen?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Hvor ser du det? Jeg har sendt Mail til tamara jeg og fått svar... Mange dager siden...

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Da har hun ikke oppdatert den tråde der det sto, på kokurrasneforumet

Det er jo perfekt. Frøkna her bruker bare når hun sover, men ofte hun mister den og ikke trenger den. På morgningen spør jeg om å få den og da gir hun smokken og klapper etterpå. Hihi.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
så flink lita snuppe :D a var skikkelig smokke monster. skulle helst ha tre på en gang. en i munn og to i hendende :P ganske stolt av at han som glemte de helt

Oppdatert 09:06.

3. Bina: 649
4. Molly: 633
5. Lykkeliten: 597
6. Sara: 503
8. Babyønske: 459
11. Liisjja: 373
18. Twinkle: 281
20. Lanterne: 256
31. Huleboer: 169
34. Foreløpig litt anonym: 152

Når denne dagen er over har det gått 23 % av mai. Det tilsvarer:
- 68 av 300 innlegg
- 181 av 800 innlegg
- 384 av 1700 innlegg

Jeg er fortsatt godt over ajour.

Nå må jeg legge unger, srkavles senere

så flink lita snuppe :D a var skikkelig smokke monster. skulle helst ha tre på en gang. en i munn og to i hendende :P ganske stolt av at han som glemte de helt
Virkelig supert. Så fort sugebehovet er over trenger dem jo ikke smokk. Jeg er ikke fan av unger som bruker smokk når de leker og som får smokk som en trøst hvis de slår seg. Det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Dersom du husker det, hadde jeg det på samme måte for litt siden, og jeg hadde MA'en før deg..
Forrige syklus var de endelig helt blendahvite når de skulle være det.
Tror nok det bare var rester.

Masse lykke til videre.
Gleder meg til den positive testen din som kommer om noen dager :)

Virkelig supert. Så fort sugebehovet er over trenger dem jo ikke smokk. Jeg er ikke fan av unger som bruker smokk når de leker og som får smokk som en trøst hvis de slår seg. Det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
samme her. kommer til å bli begrenset med smokk med neste også.
De i avdelinga i bhg til A bruker smokk enda når de sover, og de er 2 og 3 år :S

samme her. kommer til å bli begrenset med smokk med neste også.
De i avdelinga i bhg til A bruker smokk enda når de sover, og de er 2 og 3 år :S
Huff!

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Kan ikke skjønne at det fortsatt skal være rester da. Høres jo rart ut. Så du sier at du ikke skal teste i morgen?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Joda. Teste hver dag. Jeg er jo Testetøsa. Begynte bare litt vel tidlig denne gangen.

Dersom du husker det, hadde jeg det på samme måte for litt siden, og jeg hadde MA'en før deg..
Forrige syklus var de endelig helt blendahvite når de skulle være det.
Tror nok det bare var rester.

Masse lykke til videre.
Gleder meg til den positive testen din som kommer om noen dager :)

Hadde du fortsatt strek 3 måneder etter? Æsj. Da angrer jeg i så fall på at jeg ikke sjekket i starten av denne syklusen her.

Back
Topp