Felles skravle 2015

Er godt når gubben har fri, men er deilig når han skal på jobb i morgo og :p ;)
 
Heisann :) planer for dagen ? Her er det 6 ukers kontroll og barseltreff

Har vore på ein trilletur med twinsa og no er det litt kvalitetstid med støvsugaren ;) :p
Ellers er det ingen planar i dag :)
 
Heisann :) planer for dagen ? Her er det 6 ukers kontroll og barseltreff

Heia!

Her er d planleggingsdag i barnehagen, så storesøster er hjemme.

Vi trilla en tur ned til d lille kjøpesenteret her, handla jakke til henne og så lunsja vi. Vi hadde d kjempekoselig til vi skulle gå hjem, da ble hun sur og da var den fine dagen ødelagt..
 
Noen her som har opplevd store smerter i hele magen?? Er uke 33 og har hatt vondt i flere timer nå, litt som hold, eller at man har mageknip men har ikke "do-vondt"... Rører jeg meg blir det værre :)
 
God morgen:) planer om en tur på kjøpesenteret og shopping :)
Så kjekt med barseltreff da! :) er dere mange?
Har vore på ein trilletur med twinsa og no er det litt kvalitetstid med støvsugaren ;) :p
Ellers er det ingen planar i dag :)
Heia!

Her er d planleggingsdag i barnehagen, så storesøster er hjemme.

Vi trilla en tur ned til d lille kjøpesenteret her, handla jakke til henne og så lunsja vi. Vi hadde d kjempekoselig til vi skulle gå hjem, da ble hun sur og da var den fine dagen ødelagt..
Så koselig :)

Nei vi var 3 stykker :p
 
God morgen damer :) hadde nesten glemt denne tråden her jeg. Hvordan går det med dere?
 
God morgen damer :) hadde nesten glemt denne tråden her jeg. Hvordan går det med dere?
Heisann :) jeg er litt støl fra løpeturen i går, men så deilig å være i gang igjen. Så skal jeg ta litt husarbeid hvis snuppa godtar det :p du da ?
 
Heisann :) jeg er litt støl fra løpeturen i går, men så deilig å være i gang igjen. Så skal jeg ta litt husarbeid hvis snuppa godtar det :p du da ?

Håper på oppholdsvær i kveld. Isåfall skal jeg ut på min første løpetur på lenge
 
Heisann :) jeg er litt støl fra løpeturen i går, men så deilig å være i gang igjen. Så skal jeg ta litt husarbeid hvis snuppa godtar det :p du da ?
Håper på oppholdsvær i kveld. Isåfall skal jeg ut på min første løpetur på lenge
Åååå :) dere er der dere nå ja. Løptur! Gleder meg til jeg kan det igjen :)
Her går det greit. Lei av å være gravid. 35+0 i dag, så går fremmover :)
 
Back
Topp