Felles skravle 2015

Jeg starta med hjemmetrening i går og idag er jeg støl :eek:

Starter med litt yoga, planken, rockering med vekt når snuppa sover. Når hun våkner blir d situps, armhevinger, utfall og knebøy.

Og d kjennes!
 
I dag skal eg og twinsa innom jobben min og gubbens... Kjenner eg grua meg litt :p Første tur ut aleine.
 
I dag skal eg og twinsa innom jobben min og gubbens... Kjenner eg grua meg litt :p Første tur ut aleine.

Hvor gamle er de nå?

D går sikkert bra!

Lurer på om jeg skal dra til jobben min en tur en dag jeg og.
 
I dag skal eg og twinsa innom jobben min og gubbens... Kjenner eg grua meg litt :p Første tur ut aleine.
Oi - spennende da! :) tenker det er vanskelig med 2 - jeg synes det er stress med en.. er de forholdsvis samkjørte på søvn og spising?
 
Hvor gamle er de nå?

D går sikkert bra!

Lurer på om jeg skal dra til jobben min en tur en dag jeg og.

Dei er tre veker i dag :) Tida går for fort!


Oi - spennende da! :) tenker det er vanskelig med 2 - jeg synes det er stress med en.. er de forholdsvis samkjørte på søvn og spising?

Det gjekk veldig bra. Veldig greitt at pappaen jobbar i samme bedrift ;) Bæsja og skulle ha mat samtidig sjølvsagt :p Så, ja, dei er relativt samkjørte :p Om ein våknar og den andre ikkje, så vekker eg den som søve.
 
Dei er tre veker i dag :) Tida går for fort!




Det gjekk veldig bra. Veldig greitt at pappaen jobbar i samme bedrift ;) Bæsja og skulle ha mat samtidig sjølvsagt :p Så, ja, dei er relativt samkjørte :p Om ein våknar og den andre ikkje, så vekker eg den som søve.
Høres bra ut :) må besøke jobben jeg og, men utsetter det noen uker siden det er 40 min kjøring hver vei.. min er 6 uker imorra :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp