Felles skravle 2015

I dag har vi vært barnevakt jeg og mannen. Søsteren min ringte i morges og ba pent om vi kunne passe jenta deres i dag fordi hun hadde fått spysyka og mannen hennes lå med nesten 40 i feber. Vi sa såklart ja, siden vi begge uansett bare var hjemme. :)

Det var jo snilt gjort :)
 
Godt å kunne bidra når man har mulighet syns jeg:) Jenta var en drøm å passe da, hun var blid som ei sol hele tiden (med unntak av når hun var trøtt, men da var det jo bare å legge henne) :)

Ja, er alltid kjekt å kunne hjelpe :)
Bra hun var en drøm å passe da :D
 
God fredag jenter! ;)
hvordan har uken behandlet dere?
 
Etter vi begynte med minifom ble dagene mye bedre her i alle fall. Mye mindre styr og gråt når han skal bæsje, roligere søvn og mye mer søvn:) Ville definitivt gitt det et forsøk dersom hun er mye plaget med luftsmerter :)

Ok, da kjøper vi d i morgen! :)
 
Hun blir bært, vugget, bysset og holdt for å få ut lufta..

Prøvd fennikelte? Både til deg og direkte til snuppa? Her hjalp det meir enn miniform. Drakk ca 3 koppar med fennikelte om dagen + at Jr fekk 2 ml om det ikkje var nok.
 
Prøvd fennikelte? Både til deg og direkte til snuppa? Her hjalp det meir enn miniform. Drakk ca 3 koppar med fennikelte om dagen + at Jr fekk 2 ml om det ikkje var nok.

Prøvde d med storesøster, d funka ikke. Tester minifom fra og med i morgen.
 
det er liksom..
Åpner oppvaskmaskinen å titter inn... "Er dette rent?!"
Man ser jo fort om ting er rent eller skittent i oppvaskmaskinen.. bare dra ut en skuff å se på det som står i den :wideyed:

Haha, dumme spørsmål ja! Sjekk det selv liksom :p
 
Back
Topp