Felles skravle 2015

Kan jo være du får en annen baby.. det kan være greit å vente til baby er født.. jeg kjøpte pampers først, men en er litt større enn libero og lekker ofte hvis han tisser.. så her passet libero best foreløpig..

Ja, det var jo lurt :)
 
Tror ikke det.. jeg skifter nok oppimot 10 bæsjebleier om dagen, og virker ikke som han har vondt!

Nei nei! Men min har vondt i magen, og bruker å ha en bæsjbleie om dagen eller mindre, og når hun har mange så betyr d at d er mye aktivitet i magen aka masse vondt
 
Samme. Libero på sykehuset + i slike babybokser. Pampers funket akkurat like bra på vår. Så vi bruker det.
Er jo mye billigere:)
Jepp.. tenkte å gå over når han blir litt større. Foreløpig er pampers nr 1 litt store..
 
Haha, nei, men jeg vurderer d om vi får flere slike dager!

Nå skal d sies at hun har vondt i magen da. D ble 4-5 bæsjbleier i løpet av dagen og kvelden, og d kom ut luft hele natta..
Huff :( dakar lillesøster <3 vi slet en del med luft i magen da ungen nektet å rape. Satt mye med henne på brystet med en knyttneve mellom henne og meg for å prøver å få ut litt luft, i tillegg til å bære henne rundt i kolikkgrepet..
 
Huff :( dakar lillesøster <3 vi slet en del med luft i magen da ungen nektet å rape. Satt mye med henne på brystet med en knyttneve mellom henne og meg for å prøver å få ut litt luft, i tillegg til å bære henne rundt i kolikkgrepet..

Hun blir bært, vugget, bysset og holdt for å få ut lufta..
 
Vi la bare en brett i toppen vi, før vi klistret igjen:) fikk tipset av en barnepleier på sykehuset.
Nr 1 i libero var store i begynnelsen når vi var på sykehuset :)
Det har vi og gjort.. men likevel lekker de ved skikkelige tissebleier..
 
I dag har vi vært barnevakt jeg og mannen. Søsteren min ringte i morges og ba pent om vi kunne passe jenta deres i dag fordi hun hadde fått spysyka og mannen hennes lå med nesten 40 i feber. Vi sa såklart ja, siden vi begge uansett bare var hjemme. :)
 
Back
Topp