Felles skravle 2015

Baby baby baby <3
Synes min er blitt så stor! Opp over 1kg. Såg bilde av når hun var nyfødt og "skrukkete" og kjente savnet med en gang. Følte behov til å bli gravid igjen med en gang for å sikre meg en slik nyfødt en igjen snarest mulig. Har rabblet for meg tror jeg :eek:

Hahaha!

De er jo nyfødt så kort tid jo :p
 
Vi er jo ute og kjører i Oslotrafikken.. Og den funker jo ikke når d snør :s
Jeg vet.
Utrolig hvor mye kaos bitte lite gran snø kan gjøre.
Bør ta en tur inn til byen selv i løpet av uken, men det blir ikke i dag
 
Er litt der med at jeg syns U er blitt så stor (er ikke der når det gjelder å ønske en til).
Var nesten forvirrende når vi var ute og rundt om kring i går og alle syns han er så liten, og kunne ikke huske deres har vært så små
Det sier alle her og:p tenk å glemme så søte og små de har vært. Det vil ikke jeg glemme:eek:
 
Det sier alle her og:p tenk å glemme så søte og små de har vært. Det vil ikke jeg glemme:eek:
Man husker at de har vært søte og små, men ikke hvor små...

Og enkelte som ikke har barn blir ekstremt overrasket over hvor små de faktisk er når de kommer.
Har en kollega som fikk hakeslepp når han så hvor liten U var og hadde problemer med å forstå at han ikke var unormalt liten
 
Man husker at de har vært søte og små, men ikke hvor små...

Og enkelte som ikke har barn blir ekstremt overrasket over hvor små de faktisk er når de kommer.
Har en kollega som fikk hakeslepp når han så hvor liten U var og hadde problemer med å forstå at han ikke var unormalt liten
Hoho, morro :p
 
Oi! Ser at Hope mest sannsynlig føder eller har født! Så spennende!!!!
Er hjemme igjen :) hadde 2 cm åpning så de sendte meg hjem med smertestillende for å slappe av og sove litt, men det hjalp lite. Så ligger med en varmeflaske og det hjalp :) jm trudde jeg kunne komme inn igjen i kveld :)
 
Er hjemme igjen :) hadde 2 cm åpning så de sendte meg hjem med smertestillende for å slappe av og sove litt, men det hjalp lite. Så ligger med en varmeflaske og det hjalp :) jm trudde jeg kunne komme inn igjen i kveld :)

Lykke til! Da drøyer d ikke for lenge ihvertfall, nå er d jo startet! :D
 
Er hjemme igjen :) hadde 2 cm åpning så de sendte meg hjem med smertestillende for å slappe av og sove litt, men det hjalp lite. Så ligger med en varmeflaske og det hjalp :) jm trudde jeg kunne komme inn igjen i kveld :)
Så spennende :D Da nærmer det seg :D
 
Back
Topp