Felles skravle 2015

God morgen jenter! Her har jeg fått sove 3 t i strekk i natt og idag skal vi endelig hjem fra sykehuset!! :-D Spinal hodepina ser også ut til å ga sluppet taket! Jippi! :-D Lillegutt er veid idag:
Fødsel 3060g
Dag 2 2915g
Dag 3 2956g
Dag 4 3000g :-D

Hva skal dere idag?
Gratulerer med baby :D
 
Jaaaaa! Enda en baby :D
Baby baby baby <3
Synes min er blitt så stor! Opp over 1kg. Såg bilde av når hun var nyfødt og "skrukkete" og kjente savnet med en gang. Følte behov til å bli gravid igjen med en gang for å sikre meg en slik nyfødt en igjen snarest mulig. Har rabblet for meg tror jeg :eek:
 
Baby baby baby <3
Synes min er blitt så stor! Opp over 1kg. Såg bilde av når hun var nyfødt og "skrukkete" og kjente savnet med en gang. Følte behov til å bli gravid igjen med en gang for å sikre meg en slik nyfødt en igjen snarest mulig. Har rabblet for meg tror jeg :eek:
Blir mange barn på deg da om du skal tenke sånn ;)
 
Baby baby baby <3
Synes min er blitt så stor! Opp over 1kg. Såg bilde av når hun var nyfødt og "skrukkete" og kjente savnet med en gang. Følte behov til å bli gravid igjen med en gang for å sikre meg en slik nyfødt en igjen snarest mulig. Har rabblet for meg tror jeg :eek:
Er litt der med at jeg syns U er blitt så stor (er ikke der når det gjelder å ønske en til).
Var nesten forvirrende når vi var ute og rundt om kring i går og alle syns han er så liten, og kunne ikke huske deres har vært så små
 
Back
Topp