Felles skravle 2015

Huff det hadde ikke jeg heller! Så utrolig skummelt :o
TNei, hvertall ikke når det regner.

Gått/klatra ein del i fjell med pappa som ungdom, men var den største "pysa" så fort regne kom. Ting ein berre har litt kontroll over frå før, blir veldig ukontrollerbart med ein gong regne kjem...

Gått/klatra ein del i fjell med pappa som ungdom, men var den største "pysa" så fort regne kom. Ting ein berre har litt kontroll over frå før, blir veldig ukontrollerbart med ein gong regne kjem...
jeg har også gått mye på fjellturer men som deg så likte jeg det ikke når det regnet

Huff jeg er ikke glad i høyder, så med regnet hadde nok jeg stivnet iallefall.

Ja kjempe smart ;) slik som pappa i konfirmasjonen min, fortalte om hvordan jeg tok den gåbilen og kjørte ned trappen osv :p haha
Jeg får stadig høre om da jeg kjørte ned sklia med trehjulssykkel og ikke tenkte på at det var en trapp like ved enden på sklia.. Eller den gangen jeg fikk opp barnesikringa som 2-3 årig og sneik meg inn hos den mest pripene eldre dama i borettslaget :p yes da...

• Liker
Reactions: EJ
Jeg får stadig høre om da jeg kjørte ned sklia med trehjulssykkel og ikke tenkte på at det var en trapp like ved enden på sklia.. Eller den gangen jeg fikk opp barnesikringa som 2-3 årig og sneik meg inn hos den mest pripene eldre dama i borettslaget :p yes da...
Haha :D kjekt med noen slike historier også da, men kanskje ikke for ofte :p

Nei NÅ har det hvert lenge stille fra mitt tastatur synes jeg :P hahaha
Helt nede på 7 plass er jeg også! :P Men jeg tror jeg er ajour ennå da :P

Back
Topp