Spørs det, må jo ha noen å skravle med
Det er da liv her inne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs det, må jo ha noen å skravle med
Huff tydeligvis, sammenbrudd tidlig i episoden? Hun ryker vell ganske snart da tror jeg/vi iallefallBlir så lei det jævla sytet hennas! Er det mogleg?!?
Gleder meg sånn til vi har en liten gullklump i hus, som også finner på sånne søte ting ♡♡Den søteste![]()
Aylar på 71 grader nordHvem ?
Nja tja , ikke så veldig mye livDet er da liv her inne?
Ja og da er det helt greit å vente med å pakke ned ting.Så gøy da, er jo sånt barna synes er moro
Aylar i 71 grader nordHvem ?
Mange av påfunnene er veldig søte <3 andre er ikke så søteGleder meg sånn til vi har en liten gullklump i hus, som også finner på sånne søte ting ♡♡
Hvem ?
Hun er vel ikke vandt til sånt slit da.
Huff tydeligvis, sammenbrudd tidlig i episoden? Hun ryker vell ganske snart da tror jeg/vi iallefall![]()
Haha det kan jeg tenke meg, men får fokusere på å huske de søte daMange av påfunnene er veldig søte <3 andre er ikke så søte![]()
Tror jeg ikke, blir så opplagt npr hun sliter så myeHuff tydeligvis, sammenbrudd tidlig i episoden? Hun ryker vell ganske snart da tror jeg/vi iallefall![]()
Det har jo mye med hvordan tv legger opp epidoene også, men de har jo konkurranser hvor folk ryker underveis. Så blir jo helt tilfeldig. Får bare vente å seTror jeg ikke, blir så opplagt npr hun sliter så mye
Ja men huff syns synd på dem nå med det fjellet altså, spesielt lag nr 2 når det regnet og var glattAylar i 71 grader nord
Det er tydleg, men alikavel...
Er lov å håpe!![]()
Ja men det er nesten alltid sånn at de som syter og klager ikke er de som taper konkuransen de harDet har jo mye med hvordan tv legger opp epidoene også, men de har jo konkurranser hvor folk ryker underveis. Så blir jo helt tilfeldig. Får bare vente å se
Hmm ikke vet jeg, men tror ikke akkuratt hun vinner hele greiaJa men det er nesten alltid sånn at de som syter og klager ikke er de som taper konkuransen de har
Det fjellet hadde ikke jeg gått på altså.!
Ikkje når det regna iallefall!![]()
Huff det hadde ikke jeg heller! Så utrolig skummeltDet fjellet hadde ikke jeg gått på altså.!
TNei, hvertall ikke når det regner.Ikkje når det regna iallefall!![]()
Nei det gjør hun ikke, en tror ikke hun ryker først hellerHmm ikke vet jeg, men tror ikke akkuratt hun vinner hele greia