Peppercat
Gift med forumet
Kanskje. Eller bare lei av å være hjemmeEr det ikke det som kalles overtrøtt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh.. er så morro å stelle istand til babyen. <3Jeg har nesten fått klar soveplassen til babyen, og der hvor vognene skal stå.
Soveplassen og plassen til vognen var full av esker etter flyttingen for et år siden, og vognen står foreløpig ute i boden, og der vil jeg ikke ha den
Så gøy. Hva skal du ha?? Og hvor ??Jeg skal få en tatovering i valentines-/bursdagsgave. Skal ta den på den 14 for da går inntektene til barnekreft foreningen![]()
Jeg var liteher i helgen oggså jeg..Kan ikke være det hver dag heller.
Hadde det slik i helgen....
Greit å ta litt BV fri en gang i blant
Skal ha teksten "believe" i nakkenSå gøy. Hva skal du ha?? Og hvor ??
Pakke! Rydde....SegreysHva skal dere finne på i kveld da??
Stiger ofte mens de sover. Men håper den ikke stiger noe og han får en god nattssøvn. Pleier også å gi paracet ved ca 39,5.Ja han skal selvfølgelig få det, gir som regel hvis den er over 39,5 eller han er veldig plaget. Den var på 39,2 før han la seg nå og hadde god allmenntilstand
Stillig. Elsker tatoveringer.Skal ha teksten "believe" i nakken![]()
Skal på kino med ei venninne jegNoen som har store pmaner for valentinsdagen?? Mannen har bursdag da, så her blir det bare feiring av han.
Skal snart inn å sjekke han etterhvert tenkte jegStiger ofte mens de sover. Men håper den ikke stiger noe og han får en god nattssøvn. Pleier også å gi paracet ved ca 39,5.
Uff, burde skravlet bittelitttilfør den tid egetnlig.Får håpe det ikke tar alt for lang tid.
Neste oppdatering er om ca 45 minutter
Jeg oxo, er så lenge siden sist jeg tok en at jeg får abstinenser snartStillig. Elsker tatoveringer.
Så lenge han sover rolig tror jeg ikke det er noen fare.Skal snart inn å sjekke han etterhvert tenkte jeg
Hva skal dere se?Skal på kino med ei venninne jeg
Ingen planer, tviler på at vi gjør noe spesielt..Noen som har store pmaner for valentinsdagen?? Mannen har bursdag da, så her blir det bare feiring av han.
Har ikke noen baby call så derfor går jeg inn å sjekkerSå lenge han sover rolig tror jeg ikke det er noen fare.
Høres kjent ut. Jeg må nok fikse meg noe når jeg er ferdig med ammingen og hormonene roer seg litt.Jeg oxo, er så lenge siden sist jeg tok en at jeg får abstinenser snart
Skjønner deg godt, må innom å se når jenta mi er syk ogHar ikke noen baby call så derfor går jeg inn å sjekker
Ja det syns jeg du skalHøres kjent ut. Jeg må nok fikse meg noe når jeg er ferdig med ammingen og hormonene roer seg litt.