Mallejenta
Glad i forumet
Ja merket det en stund etter at han kom hjem fra barnehagen. Nå bare stiger denHuff har han feber... håper han blir frisk fort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja merket det en stund etter at han kom hjem fra barnehagen. Nå bare stiger denHuff har han feber... håper han blir frisk fort.
Ja eller vi overtar ^^ så skal vi male lister og litt sånnHurra! Dere flytter inn på fredag?
Så morro og spennende på en gang. Deilig med ny sengJeg har signert skjøte på huset, og kjøpt gardiner og bestilt seng![]()
Huff.. hvis den blir veldig høy burde han få noe febernedsettende. Ikke bra å ha for høy feber vettuJa merket det en stund etter at han kom hjem fra barnehagen. Nå bare stiger den
Jeg har nesten fått klar soveplassen til babyen, og der hvor vognene skal stå.Oy som dere har skravler. Har skravlet over 700 innlegg siden jeg var her sist. Hva har dere drevet med i dag da damer?
Ja han skal selvfølgelig få det, gir som regel hvis den er over 39,5 eller han er veldig plaget. Den var på 39,2 før han la seg nå og hadde god allmenntilstandHuff.. hvis den blir veldig høy burde han få noe febernedsettende. Ikke bra å ha for høy feber vettu![]()
SpennendeJa eller vi overtar ^^ så skal vi male lister og litt sånn![]()
Skal prøve å la være.Må ikke ødelegge deg helt nå
På jobb enda, gitt.Nå ble det brått veldig stille her.
Sovnet folket?
Ja det blir deilig ^^Så morro og spennende på en gang. Deilig med ny seng![]()
Mitt er et mareritt for for tiden. Denne ungen kan ikke komme ut fort nok.Skal prøve å la være.
Så lenge det bare er ryggen er jeg faktisk ganske glad.
Bekkenet oppfører seg overraskende bra.
Gruer meg litt til jobb i morgen
Lykke til! Håper det går fort så du kommer deg hjemPå jobb enda, gitt.
312 mail i innboksen. Nå nok under 50 før jeg gir meg.
Oppdatere fremdrift som motivasjon av og til, kanskje?
Får håpe det ikke tar alt for lang tid.På jobb enda, gitt.
312 mail i innboksen. Nå nok under 50 før jeg gir meg.
Oppdatere fremdrift som motivasjon av og til, kanskje?
Det pleier mitt også å være, men ikke akkurat nå.Mitt er et mareritt for for tiden. Denne ungen kan ikke komme ut fort nok.
Jeg har 4 mars. Så i morgen er det tre uker til termin.Det pleier mitt også å være, men ikke akkurat nå.
Når i mars var det du hadde termin igjen?
Er det ikke det som kalles overtrøtt?Er det mulig å være så trøtt og sliten, men likevel så rastløs.
Selvfølgelig, hvordan kunne jeg glemme..Jeg har 4 mars. Så i morgen er det tre uker til termin.
Jeg skal få en tatovering i valentines-/bursdagsgave. Skal ta den på den 14 for da går inntektene til barnekreft foreningenNoen som har store pmaner for valentinsdagen?? Mannen har bursdag da, så her blir det bare feiring av han.