Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja deilig det da. På litt over en time steg feberen fra 38.5 til 39.2, så får se hvordan dette går. Allmenntilstanden er braSå bra! Jeg har fått brukt mamma litt og, hun har hatt så mye ferie igjen og tilbudt seg flere gangemen ganske greit at jeg var sykemeldt den uka hun var syk nå, så slapp ingen av oss å ta av sykedagene helt enda..
Slapper av ! Formen har ikke vært helt bra i dagHva skal dere finne på i kveld da??
Takk for detGod bedring til lillemann♡
Vet ikke enda. Er så sliten i kropp og sjel, er ikke så mye som frister.Slapper av ! Formen har ikke vært helt bra i dagdu da ?
Gjøre meg ferdig nede og slappe av.Hva skal dere finne på i kveld da??
Slappe helt av og håpe lille mannen får litt søvnHva skal dere finne på i kveld da??
Vet ikke enda. Er så sliten i kropp og sjel, er ikke så mye som frister.
Uff kjenner det i ryggen selv i dagGjøre meg ferdig nede og slappe av.
Kjenner det litt for godt på kroppen at jeg har styret og ordnet i kveld.
Er utrolig stiv, spesielt i ryggen
ÅneiJa deilig det da. På litt over en time steg feberen fra 38.5 til 39.2, så får se hvordan dette går. Allmenntilstanden er bra
Han er i sengen nå men får se hvor lenge. Har ikke gitt noen paracetÅneidakar lille venn
![]()
Vært sammen med min mor og fått behandling på hofta. Nå får vi se hvordan det går med lille mann i kveld som har feberOy som dere har skravler. Har skravlet over 700 innlegg siden jeg var her sist. Hva har dere drevet med i dag da damer?
Må ikke ødelegge deg helt nåGjøre meg ferdig nede og slappe av.
Kjenner det litt for godt på kroppen at jeg har styret og ordnet i kveld.
Er utrolig stiv, spesielt i ryggen
Jeg har signert skjøte på huset, og kjøpt gardiner og bestilt sengOy som dere har skravler. Har skravlet over 700 innlegg siden jeg var her sist. Hva har dere drevet med i dag da damer?
Godt du kan slappe av her i sofaen hos meg.Uff kjenner det i ryggen selv i dag
Ja det er deiligGodt du kan slappe av her i sofaen hos meg.![]()
Håper dere får en rolig natt.Han er i sengen nå men får se hvor lenge. Har ikke gitt noen paracet
Hurra! Dere flytter inn på fredag?Jeg har signert skjøte på huset, og kjøpt gardiner og bestilt seng![]()
Det håper jeg oxo, men vi får se. trur egentlig han har sovnet altHåper dere får en rolig natt.
Huff har han feber... håper han blir frisk fort.Vært sammen med min mor og fått behandling på hofta. Nå får vi se hvordan det går med lille mann i kveld som har feber![]()