Lillefrø15
Forumet er livet
KoseligSå koseligvi skal lage en goood middsg og bare kose oss i kveld. Ingen tv på hytta, så blir nok kortspill etterhvert
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KoseligSå koseligvi skal lage en goood middsg og bare kose oss i kveld. Ingen tv på hytta, så blir nok kortspill etterhvert
![]()
så tidlig ferdig?Å det er koselig! Jeg er ferdig med alt, men vurderer å kjøpe litt til bare for kosens del![]()
Ja, i år har jeg vært flink..! Fikk det siste fra ebay på torsdag.. det er ikke normalt, men når man er hjemme fra jobb må man jo finne på noeså tidlig ferdig?flink du!
Det er santJa, i år har jeg vært flink..! Fikk det siste fra ebay på torsdag.. det er ikke normalt, men når man er hjemme fra jobb må man jo finne på noe![]()
Ja.. slik hyttetur jeg vil videreføre til mine barn.. at man kan ha det gøy som familie uten alt rundtKoselig![]()
Ja, det er selvfølgelig deilig! Visste jo ikke hvordan formen ville bli utover heller, så er jo deilig å ikke stresse med det!Det er santgod følelse å være ferdig tenker jeg
![]()
santJa, det er selvfølgelig deilig! Visste jo ikke hvordan formen ville bli utover heller, så er jo deilig å ikke stresse med det!
Enig med degsanter derfor jeg vil bli ferdig med mest mulig til lille nå og. For vet jo ikke hvordan formen blir videre
Likar du ikkje sunnmøringar?For mange!
hehe joLikar du ikkje sunnmøringar?er ikkje du herfrå sjølv forresten?
![]()
Var nok det som var grunnen jalei av oss andre? Derfor du flytta?
![]()
Haha, forstår eg godtVar nok det som var grunnen ja![]()
1 mars kommer med stormskrittEnig med degmen venter til over jul i alle fall her.. men du er jo litt før meg i rekka da ;-)
Pynter du dem og?en hel haug med pepperkaker er laget, tror ikke vi går tom før jul hvertfall..
Uff og uffVar nok det som var grunnen ja![]()
Absolutt!1 mars kommer med stormskritt
Men nyttårssalg blir bra![]()