Har du bakt idag?Så bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du bakt idag?Så bra![]()
Venter på å gå i dusjen, stikke i butikken å kjøpe bakepapirJa, måtte ut en turdeilig det! Planer for kvelden?
Her har vi laget fløtekarrameller her. De ble kjempe gode. Litt for lite kokt så ble litt for flytende.Har du bakt idag?
Ess, litt flytende gjør ikke noe så lenge smaken er derHer har vi laget fløtekarrameller her. De ble kjempe gode. Litt for lite kokt så ble litt for flytende.
smaken er som den skalEss, litt flytende gjør ikke noe så lenge smaken er der![]()
Så koseligVenter på å gå i dusjen, stikke i butikken å kjøpe bakepapir. Spise middag og lørdagsgodis med gutta mine
. Ellers blir det avslapning med mannen i kveld
. Du da?
![]()
Åja.. ble det kommode??Nei, ikke i daghar vært på handel
![]()
Namnam.. ha de i kjøleskapet til servering, så går det greit.. har du pakket inn i celofan?Her har vi laget fløtekarrameller her. De ble kjempe gode. Litt for lite kokt så ble litt for flytende.
Nei ikke helt enda. Håper den skal bli litt fastere når den får kjølet seg helt nedNamnam.. ha de i kjøleskapet til servering, så går det greit.. har du pakket inn i celofan?
JeppNei ikke helt enda. Håper den skal bli litt fastere når den får kjølet seg helt ned![]()
Så koseligsmaken er som den skalnam nam. Skummelt godt. Var i postkassen i sted og nå er premien kommet
må bare hente den på posten
![]()
Hobbybutikken har i rødt og blankt herJeppskal lage flere runder jeg også.. gi bort litt.. må bare kjøpe celofan først.. hvor er det billigst, og er det noen som har noe med farge?
Ok. Får ta meg en tur til ukaHobbybutikken har i rødt og blankt her![]()
Så deilig!!Kommode i hus. Små gleder i hverdagenrydde. system. Orden
fantastisk!!
![]()
Jaaa.Så deilig!!![]()
Jippi!Jaaa.
Fikk handlet tre julegaver og! Så nå er jeg i gang![]()
![]()
Å det er koselig! Jeg er ferdig med alt, men vurderer å kjøpe litt til bare for kosens delJa det føltes bra!nå skal jeg pakke inn
![]()