Europris, butikken og plantasjenHvor har du vært?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Europris, butikken og plantasjenHvor har du vært?
Driver du med det og?Da må jeg ta meg at et barn
Flink du er! Her er jeg alt for lat om dagenJeg har vært på gåtur med naboen![]()
Du må ikke tenke på det, du må bare gjære detFlink du er! Her er jeg alt for lat om dagen![]()
Hva har du kjøpt?Europris, butikken og plantasjen![]()
Samme her + at jeg får så mye kynnere når jeg går tur med hunden så det blir korte turerFlink du er! Her er jeg alt for lat om dagen![]()
TiltaaaaaakDu må ikke tenke på det, du må bare gjære det![]()
Et til tørkestativ, klementiner, vaskepulver, brus, ved, kattesand og den fine lykta som var på 50%Hva har du kjøpt?![]()
Korte turer er bedre enn ingen turSamme her + at jeg får så mye kynnere når jeg går tur med hunden så det blir korte turer
En på tv, en på iPad. På et tidspunkt samme episode av prikk og flekk, med et par sekunders differanse...Ikke barneTV her.
Frøkna ville se på iPaden, så TV'n er min![]()
I knowTiltaaaaaak![]()
Korte turer er bedre enn ingenSamme her + at jeg får så mye kynnere når jeg går tur med hunden så det blir korte turer
KuppEt til tørkestativ, klementiner, vaskepulver, brus, ved, kattesand og den fine lykta som var på 50%Kupp!!
Det er jo litt krise daKupp
Der sa du noe, glemte å kjøpe kattesand
Joda men blir ikke så ofte som jeg burdeKorte turer er bedre enn ingen tur![]()
Tåler å vente til i morgenDet er jo litt krise da![]()
Det er braTåler å vente til i morgen![]()
Jeg kjøpte forresten smågodt og... På en mandag![]()