Felles skravle 2015

Biff..... ååååhh.....

Spiste tidenes beste biff ever i vilnius på en argentisnk biffresturant! Men ikke fløtepoteter til da, det var vel friterte potetbåter og noe dip av forskjellige slag og råkostalat. Fantastisk!
Det hørtes kjempe godt ut :D Namm!

Oppdatert 17:52

5. Kengu: 2388 (199 %)
8. Huleboer!: 2199
11. Liisjja: 2141 (178 %)
13. trinebeth: 1954
15. Mars2015: 1912
17. Molly: 1839
20. Twinkle: 1774 (148 %)
21. Lykkeliten: 1733
23. Mirell: 1672
24. Sara: 1671
25. FruJohnsen: 1663
28. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 1615
29. Fiona84: 1559
30. Lovebelly: 1556 ligger 48 innlegg foran 31. plassen

53. Plomme: 578
62. Lilla86: 455
100. Gretehelenl: 267

30. plassen har 1556 (130 %)
31. plassen har 1508
32. plassen har 1179
35. plassen har 1052
40. plassen har 860
100. plassen har 267

Når denne dagen er over har det gått 87 % av oktober, tilsvarende 1045 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 35 øverste på listen allerede forbi dagens mål.

I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.

Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200. :)

Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.

Nå har 30. plassen ca 55 innlegg i snitt per dag (1436 / 26 dager), tilsvarende omtrent 1710 innlegg etter 31 dager.
Woohoo! Eg er tilbake :D

Har dere startet skravlekvelden? :p

Ikke eeeeegentlig, men det er "barnetv-tid" så da sitter jeg i sofaen, men jeg trenger jo ikke SE på ra-ra den bråkete løven...

Ikke eeeeegentlig, men det er "barnetv-tid" så da sitter jeg i sofaen, men jeg trenger jo ikke SE på ra-ra den bråkete løven...
Hihi skjønner! Nei kanskje ikke like spennende for alle parter :D

Ja var koselig, etter besøket dro vi å handlet på matbutikken. Fikk rundstykker, men det var i 2 tiden. Sulten nå :p
Fikk du gjort alt du skulle idag?
Da må du fikse deg noe middag :D Nja. Haha.. Ble vel egentlig med kjøleskapet, og vasking av tøy. Så skal jeg rydde og vaske kjøkkenskapet i morgen!

Blir ikke så lenge i kveld. Må godgjøre mannen for litt aksjeer i dag.. så må ha litt kjæreste tid i kveld :)
Det er veldig forståelig :D Kos dere med kjærestetid og aksjer ;)

Jeg fortsetter strikkinga litt, så kommer jeg tilbake når skravlekvelden begynner :D

Det hørtes kjempe godt ut :D Namm!

Det var helt fantastisk! Ble servert på bordet i steikepanna si, og vi hadde fått utdekt hver vpår kraftige skjørefjøl til å spise på. Annerledes, men det var den beste maten på hele turen.

(og i sterk kontrast til "roastbiff med grillede grønnsaker" som vi fikk til "festmiddag" dagen etterpå.... for å si det sånn... det var ikke i slekt med roastbiff engang, og festmiddag var ikke akkurat det vi sitter igjen med av inntrykk. Men vi GLEMMER aldri den middagen da, la nå det være sagt. (mye fordi forretten ble servert under velkomsttalen, til de første. Resten fikk.. vel, da hadde vel de første begynt å få hovedrett. Og noen fikk jo til og med drikke... noen fikk vel dessert før de siste hadde spist hovedretten, og da var det vel noen flere som fikk drikke også... Men hey, vi hadde det jo kjekt)

BBL, <guttungen skal leke matte på pc'n og jeg lage handleliste.

Da må du fikse deg noe middag :D Nja. Haha.. Ble vel egentlig med kjøleskapet, og vasking av tøy. Så skal jeg rydde og vaske kjøkkenskapet i morgen!
Mannen stemmer for karbis og potetmos, så da blir det det :)
Flink var du læll, må ha noe å gjøre i morgen også :p

Back
Topp