Er det godt altså? Aldri prøvdGjør som foreløpig litt anonym.. Fløtegratinerte poteter og drøss litt smårettskinke over![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det godt altså? Aldri prøvdGjør som foreløpig litt anonym.. Fløtegratinerte poteter og drøss litt smårettskinke over![]()
Det hørtes kjempe godt utBiff..... ååååhh.....
Spiste tidenes beste biff ever i vilnius på en argentisnk biffresturant! Men ikke fløtepoteter til da, det var vel friterte potetbåter og noe dip av forskjellige slag og råkostalat. Fantastisk!
Her har de stadigvekk biff på tilbud på biff på meny.Mmm... biff... men er litt dyrt. Begynner å bli litt tomt på kontoen.
Woohoo! Eg er tilbakeOppdatert 17:52
5. Kengu: 2388 (199 %)
8. Huleboer!: 2199
11. Liisjja: 2141 (178 %)
13. trinebeth: 1954
15. Mars2015: 1912
17. Molly: 1839
20. Twinkle: 1774 (148 %)
21. Lykkeliten: 1733
23. Mirell: 1672
24. Sara: 1671
25. FruJohnsen: 1663
28. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 1615
29. Fiona84: 1559
30. Lovebelly: 1556 ligger 48 innlegg foran 31. plassen
53. Plomme: 578
62. Lilla86: 455
100. Gretehelenl: 267
30. plassen har 1556 (130 %)
31. plassen har 1508
32. plassen har 1179
35. plassen har 1052
40. plassen har 860
100. plassen har 267
Når denne dagen er over har det gått 87 % av oktober, tilsvarende 1045 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 35 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
Nå har 30. plassen ca 55 innlegg i snitt per dag (1436 / 26 dager), tilsvarende omtrent 1710 innlegg etter 31 dager.
Ja, veldig godtEr det godt altså? Aldri prøvd
Har dere startet skravlekvelden?![]()
Så lurt å gjøre det sånnHer har de stadigvekk biff på tilbud på biff på meny.
Jeg kjøper mye og putter i frysen.
Har vel en 4-5 biff middager liggende der nå![]()
Hihi skjønner! Nei kanskje ikke like spennende for alle parterIkke eeeeegentlig, men det er "barnetv-tid" så da sitter jeg i sofaen, men jeg trenger jo ikke SE på ra-ra den bråkete løven...
Ja var koselig, etter besøket dro vi å handlet på matbutikken. Fikk rundstykker, men det var i 2 tiden. Sulten nåKoselig på besøk? Fikk dere noe mat der da?![]()
Det kan bli veldig godt.. så får se hva vi finner i butikken i morgen.Gjør som foreløpig litt anonym.. Fløtegratinerte poteter og drøss litt smårettskinke over![]()
Ikke barneTV her.Ikke eeeeegentlig, men det er "barnetv-tid" så da sitter jeg i sofaen, men jeg trenger jo ikke SE på ra-ra den bråkete løven...
Det kan ikke jeg, må ha peppersaus tilJa, veldig godtEnkelt, men godt. Jeg kan jo spise bare fløtegratinerte poteter også jeg da. Hihi
Da må du fikse deg noe middagJa var koselig, etter besøket dro vi å handlet på matbutikken. Fikk rundstykker, men det var i 2 tiden. Sulten nå
Fikk du gjort alt du skulle idag?
Blir ikke så lenge i kveld. Må godgjøre mannen for litt aksjeer i dag.. så må ha litt kjæreste tid i kveldHar dere startet skravlekvelden?![]()
Hihi!! Peppersaus MÅ jeg ha til biff, men ikke til poteteneDet kan ikke jeg, må ha peppersaus til![]()
Det er veldig forståeligBlir ikke så lenge i kveld. Må godgjøre mannen for litt aksjeer i dag.. så må ha litt kjæreste tid i kveld![]()
Ikke helt sikker, men rundt 6 måneder vil jeg tro.Så lurt å gjøre det sånnVi har faktisk 2 indrefileter liggende kom jeg på nå! Hvor lenge kan sånn ligge i frysen?
Det hørtes kjempe godt utNamm!
Mannen stemmer for karbis og potetmos, så da blir det detDa må du fikse deg noe middagNja. Haha.. Ble vel egentlig med kjøleskapet, og vasking av tøy. Så skal jeg rydde og vaske kjøkkenskapet i morgen!