Felles skravle 2015

Hva smurte dere med? Hun har fått brennkopper i tillegg, så det er ikke så lett. Har ikke så mange blemmer under foten enda, men på siden av sålen og i hendene. Har ikke fått sett så mye inni munn, men hun sikler plutselig, noe hun aldri gjør til vanlig.
Vi smurte med bephanten (tror jeg den heter) og dr.greve allround krem! Sistnevnte den beste kremen på ALT! Om hun sikler kan det komme av blemmer/sår i munn.. Stakar!

Noen som er våkne?

Vi smurte med bephanten (tror jeg den heter) og dr.greve allround krem! Sistnevnte den beste kremen på ALT! Om hun sikler kan det komme av blemmer/sår i munn.. Stakar!
Det jeg har tenkt også. Hun har heldigvis sovet i natt. Våknet bare en gang, men det er noe annet enn 4-5 ganger pr time hele kvelden og natta. I går kveld badet vi henne i medisinsk grønnsåpe, renset med klorexidin og smurt med brulidine og fucidin. Ser ut som det gjorde susen.

God morgen!

God morgen til deg også!:) hva er planen din for dagen?:)
Skulle egentlig ut og spise lunsj men ble avlyst så nå har jeg ingen planer :) Like greit for jeg føler meg ganske uggen! Dine planer da? :)

På jobb.

Spiser frokost.

Og drikker kakao, stoooort krus med kakao. Kald i dag. Jeg er kald

Det jeg har tenkt også. Hun har heldigvis sovet i natt. Våknet bare en gang, men det er noe annet enn 4-5 ganger pr time hele kvelden og natta. I går kveld badet vi henne i medisinsk grønnsåpe, renset med klorexidin og smurt med brulidine og fucidin. Ser ut som det gjorde susen.
Så bra det har blitt bedre :)

Back
Topp